رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

اعتبار سفرهای استانی رئیس‌جمهوری در بخش مدرسه‌سازی ۲۸۰۰۰ میلیارد تومان است

عملیات ساخت هنرستان جوار صنعت «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» ‌در شهرستان راور آغاز شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه شورای اداری شهرستان راور استان کرمان، میزان اعتبارات سفرهای استانی رئیس‌جمهوری در بخش مدرسه‌سازی را ۲۸۰۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اعتبار سفرهای استانی رئیس‌جمهوری در بخش مدرسه‌سازی ۲۸۰۰۰ میلیارد تومان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در ادامه سفر خود به استان کرمان، کلنگ ساخت هنرستان جوار صنعت «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» را در شهرستان راور به زمین زد.

وی پس از این مراسم در جلسه شورای اداری راور، گفت: جریان مدرسه‌سازی در کشور هرگز متوقف نشده و در سخت‌ترین شرایط هم تامین اعتبارات مدرسه‌سازی مورد توجه دولت بوده است و به نظر می‌رسد این موضوع در واقع نگاه مجموعه حاکمیت و نظام است که به آموزش و پرورش توجه ویژه دارد که نتیجه آن تامین زیرساخت مناسب و امکان آموزش حتی در دورترین نقاط کشور است.

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه پروژه‌های فاخر و مجتمع‌های آموزشی منحصربه‌فردی در استان کرمان در حال ساخت است، تصریح کرد: سال گذشته و از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰، حدود ۵۷۰ میلیارد تومان در بحث مدرسه‌سازی برای استان کرمان تخصیص اعتبار دادیم که عدد قابل توجهی است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: امسال نیز بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در این استان تخصیص پیدا کرد که چنین روندی برای تامین تجهیزات مدارس بی‌سابقه بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مهر امسال حدود ۹۰۰۰ کلاس درس در کشور تحویل داده خواهد شد که از این تعداد حدود ۶۰۰ کلاس درس مربوط به استان کرمان است.

رخشانی‌مهر بیان داشت: حدود ۲۸ هزار میلیارد تومان مجموع اعتبارات سفرهای استانی رئیس جمهور محترم در حوزه‌ مدرسه‌سازی بوده که ۱۴۰۰ میلیارد تومان از این اعتبارات به استان کرمان اختصاص دارد.

هنرستان «شهید حاج قاسم سلیمانی» در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع با زیربنای ۳ هزارمتربع با مشارکت شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان و با محوریت تامین نیروی انسانی ماهر کارخانه فولاد راور احداث می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار