رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبر داد؛

افزایش سه برابری مشارکت خیرین در مدرسه‌سازی

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سفر به استان فارس از افزایش سه برابری مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سه برابری مشارکت خیرین در مدرسه‌سازی

مهراله رخشانی‌مهر در سفر یک‌روزه به استان فارس از فضاهای آموزشی شهرستان‌های استهبان، نی‌ریز و بختگان بازدید کرد و در جریان روند احداث فضاهای آموزشی این مناطق قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که اقدامات بسیاری برای تقویت تعاملات میان مجموعه نوسازی و خیرین مدرسه‌ساز انجام‌ شده است، از افزایش سه برابری مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی خبر داد و گفت: با افزایش تعهدات خیرین خوشبختانه سهم تخصیصی دولت هم بیش از سه برابر شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ضمن بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال احداث و چند مدرسه قدیمی و فرسوده در شهرستان نی‌ریز اظهار کرد: در خصوص مدارس نیازمند مقاوم‌سازی و یا تخریب و بازسازی نیز اعتباراتی به این شهرستان تخصیص داده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت سازمان نوسازی مدارس قرار دارد، افزود: این بازدیدها منجر به شناسایی بهتر مشکلات و اتخاذ تصمیمات سنجیده‌تر می‌شود و روند اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام سرعت بیشتری خواهند گرفت، که امیدواریم بخشی در مهرماه و تعدادی را نیز تا دهه فجر امسال تحویل دهیم.

رخشانی مهر با اشاره به آغاز طرح ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی بالای 10 دانش‌آموز در سراسر کشور، اظهار کرد: نوسازی مدارس استان فارس به دلیل وجود تعداد بالای مدارس سنگی و کانکسی در این استان پهناور مسئولیت سنگینی در اجرای این طرح دارد که امیدوارم سایر دستگاه‌های استانی در این زمینه همکاری مطلوبی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار