برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور

مشهد (پانا) - بیست‌و‌دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور به‌میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور

بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور به میزبانی مشهد مقدس در مجتمع رفاهی امام رضا(ع) برگزار شد.

جواد روحانی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی در این مراسم گفت: «امروز اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور است. این مسابقات، در چندین دوره از 29 تیرماه آغاز شد. در این دوره از مسابقات، حدود 160 دانش آموز با نیاز ویژه از 15 استان کشور در رشته های گلبال، شطرنج، تنیس روی میز و بوچیا ویژه دانش آموزان آسیب دیده بینایی، جسمی و حرکتی و دانش آموزان با نیازهای ویژه ذهنی شرکت کردند که تعدادی از آنها برای استان خود، افتخارآفرینی کسب کردند و امیدواریم که در مقام های ملی و بین‌المللی نیز، بدرخشند.»

وی افزود: «هدف از برگزاری مسابقات نشاط، پویایی، تحرک، کشف استعداد و تقویت حس مشارکت در دانش آموزان با نیازهای ویژه است. از نظر من این مسابقات تجلی اراده، ایمان، صداقت و صمیمیت در این عزیزان است و نشان می‌دهد که معلولیت، محدودیت نیست و دانش آموزان ما به هر نحوی می‌توانند در عرصه‌های ورزشی، پرورشی و علمی حضوری فعال و افتخارآفرین داشته باشند.»

تکتم شیروی، سرپرست فنی مسابقات بوچیا گفت: «بیست و دومین دوره مسابقات کشوری دانش آموزی در رشته ورزشی بوچیا ویژه معلولین جسمی حرکتی 10 شهریورماه لغایت 13 شهریورماه با میزبانی آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با حضور9 تیم از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، تهران، زنجان، فارس، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و لرستان برگزار شد. در این دوره از مسابقات، 20 دانش آموز دختر ورزشکار شرکت کردند. مسابقات به مدت 3 روز متوالی در صبح و بعدازظهر در سالن ورزشی تبسم مشهد برگزار شد.»

شیروی با خرسندی گفت: «به همه‌ ورزشکاران عزیز تبریک عرض می کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. از همه همکاران و مربیان پرتلاش که خالصانه به دانش آموزان با نیازهای ویژه کمک کردند و دلگرمی آنها بودند، تشکر می کنم و موفقیتشان را تبریک می‌گویم.»

دانش آموز خبرنگار: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار