اسامی برگزیدگان پویش دانش‌آموزی «شکوه حیا» اعلام شد

شهرکرد (پانا) - رئیس اداره کل اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از اعلام اسامی نفرات برگزیده پویش طراحی پوستر و خوشنویسی ذکر مبارک صلوات خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اسامی  برگزیدگان پویش دانش‌آموزی «شکوه حیا» اعلام شد

ارشاد شاهقلی با اعلام این خبر عنوان کرد: این پویش به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف با ارسال بیش از ۴۰ اثر برگزار شد که پس از بررسی های انجام گرفته ۵ اثر برتر این پویش معرفی شدند.

شاهقلی افزود: استفاده از جلوه های صوتی و تصویری، لحن و بیان، خلاقیت، محتوای متن و رعایت قوانین از جمله موارد امتیازآور بود که پس از داوری‌ها ۵ اثر موفق به کسب امتیاز کامل شدند.

وی اسامی برگزیدگان را آوا سلطانی از مدرسه باب الحوائج ناحیه ۲ شهرکرد، صبا نادری از آموزشگاه اندیشه شهرستان سامان، تارا اسدی از مدرسه ابتدایی الهام ناحیه ۱، مریم هاشمی از مدرسه متوسطه دوم شهید مطهری روستای دزک شهرستان کیار و زینب رضایی از مدرسه ابتدایی پروین اعتصامی شهرستان کیار اعلام کرد.

شاهقلی افزود: برگزیدگان می توانند جهت تحویل جوائز و لوح تقدیر خود با در دست داشتن مدرک شناسایی معتبر به اداره فرهنگی و هنری اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی، جنب مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد مراجعه کنند.

دانش آموز خبرنگار: سارا اشگرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار