مدیرکل آموزش و پروش خراسان‌ شمالی:

هدف برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی، تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان است

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی اظهار کرد هدف برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی، تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش و‌پرورش خراسان شمالی در جمع دانش آموزان پسر اعزامی به اردوی قطبی استان گلستان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانش آموزان در حوزه های مختلف بیان کرد: اردوهای قطبی، فرصت مناسبی برای تجربه آفرینی شما دانش آموزان در حوزه های مختلف بویژه حوزه های ارتباطات جمعی و خودباوری است و شما با شرکت در این اردو می‌توانید از تجربه های دیگر دانش آموزان شرکت کننده نیز به نحو شایسته استفاده ببرید.

ابوالقاسم اکبری با بیان اهمیت اجرایی کردن سند تحول بنیادین در تمام حوزه های آموزش و پرورش گفت: باور ما این است که برنامه ها و اهداف سازمان دانش آموزی تقویت و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان براساس سند تحول بنیادین است و اجرای اردوهای دانش آموزی بهترین فرصت برای اجرایی شدن این امر مهم است.

در ادامه این دیدار، محمد عقیقی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان نیز ضمن آرزوی سلامتی برای دانش آموزان بیان کرد: شما دانش آموزان مدیران و مسئولین آینده کشور عزیزمان هستید و با حضور خود در این اردو می‌توانید حس مسئولیت پذیری و مهارت های زندگی را تقویت کنید.

وی در پایان به دانش آموزان گفت: اولویت شما عزیزان در این اردو باید رعایت اخلاق، ادب و‌ مسائل اعتقادی باشد و سپس تلاش برای کسب رتبه های برتر در مهارت‌ها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار