با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

مجتمع آموزشی فرهنگی بوتراب خوی با ۲ هزار میلیارد ریال هزینه افتتاح شد

وزیر آموزش و پرورش: دانش آموزان باید الگوی اصیل ایرانی اسلامی را فرا گیرند

تهران (پانا) - مجتمع آموزشی، فرهنگی و تربیتی بوتراب خوی (مجتمع مرحوم سکینه نمکی) با ۲ هزار میلیارد ریال هزینه در زمینی به مساحت هشت هزار و ۶۰۰ متر مربع با حضور وزیر آموزش و پرورش در میدان شیخ نوایی شهر خوی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مجتمع آموزشی فرهنگی بوتراب خوی با ۲ هزار میلیارد ریال هزینه افتتاح شد

۳۰۰ میلیارد ریال از هزینه های این پروژه از سوی دولت پرداخت شده است و کارفرمای پروژه، خیّر مدرسه ساز میر ناصر محمدسیدی بوده و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی نیز در این طرح مشارکت داشت.

عملیات اجرایی پروژه از سال ۱۳۹۵ آغاز شده بود و مساحت کل زیربنای پروژه ۱۶ هزار و ۳۵۴ متر مربع است که از این زیربنا ۶ هزار و ۳۹۰ متر مربع فضای آموزشی برای ۲ مقطع تحصیلی، هزار و ۴۰۰ متر مربع ساختمان اداری آموزشی و ۸۳۲ مترمربع فضای خدماتی است.

سه هزار و ۳۷۰ متر مربع فضای ورزشی شامل استخر وسالن ورزشی چند منظوره و حمام، یک‌هزار متر مربع فضای اداری ورزشی، یک‌هزار و ۳۰۰ متر مربع سالن آمفی تئاتر و سازه چادری روی آن و یک‌هزار و ۹۰۰ متر مربع نیز پارکینگ در زیر زمین است.

بنا به اعلام ایسنا، وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح بزرگترین مدرسه خیرساز کشور در شهرستان خوی اظهار کرد: دشمنان قبول ندارند الگوی های اسلامی در سطح کشور و جهان به الگوی ملت ها تبدیل شود و به همین الگوهای مطرح کشور را ترور می کنند.

یوسف نوری تصریح کرد : دانش آموزان باید الگوی اصیل ایرانی اسلامی را فرا گیرند تا هویت شان تقویت و حفظ شود.

نوری ضمن تشکر از سیدناصر سیدی تصریح کرد : به خود خیرساز تاکید کردیم که خود خیر مدرسه را مدیریت کند و این همان نگاه خوب دولت در عمل به مردم و مدیریت شان است تا امور به بهترین وجه پیش رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت ۳۶ هزار دانش آموز در طول ۸ سال دفاع مقدس تصریح کرد : باید روند امور کشور را به مردم واگذار کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد : خیرین به تعهدشان با سه هزار میلیارد تومان کردند و این نشان می دهد که در صورت اعتماد به مردم می توانیم شگفتی ساز باشیم.

نوری با اشاره به تعامل و همگرایی بین دولت و مجلس اظهار کرد : ضرب آهنگ توسعه و پیشرفت کشور در طول یک سال روند و شتاب بهتر و بیشتری یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار