وزیر بهداشت خبر داد؛

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان به تکمیل بیمارستان شهید مفتح ورامین

تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و بهره برداری از بیمارستان شهید مفتح ورامین خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان به تکمیل بیمارستان شهید مفتح ورامین

به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستانی ۲۰۰ تختخوابی شهید مفتح ورامین، گفت: کار ساخت این بیمارستان از سال ۹۸ آغاز شده و پیشرفت چندانی نداشته اما از ابتدای فروردین امسال روند ساخت و ساز تسریع شده است.

وی افزود: در این بازدید از پیمانکار خواستیم با توجه به اختصاص بودجه ۳۰۰ میلیاردی به این پروژه، شاهد تسریع بیشتر در روند ساخت و ساز و پیشرفت چشمگیر در کار باشیم.

وزیر بهداشت با قدردانی از تاریخ درخشان ورامین در سالهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مردم ورامین در پیروزی انقلاب نقشی بارز و برجسته داشتند، ولی متاسفانه ورامین منطقه‌ای محروم از نظر امکانات سلامت است و فقط یک بیمارستان ۱۵ خرداد تامین اجتماعی و یک بیمارستان قدیمی در کنار آن دارد و پروژه ساخت بیمارستان شهید مفتح که در دست اقدام است‌، می تواند دسترسی مردم ورامین به امکانات درمانی را بهبود بخشد.

عین اللهی ادامه داد: رفع نابرابری‌های درمانی در جنوب شهر و استان تهران از برنامه‌های دولت مردمی آیت الله رییسی است. امروز صبح از پروژه ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید داشتم که پیشرفت ساخت آن از بیمارستان مفتح ورامین بیشتر است.

وزیر بهداشت ادامه داد: در بازدید از این پروژه نیز به پیمانکاران اعلام شد بازدیدهای میدانی ما ادامه خواهد داشت و امیدواریم در بازدید بعدی با افزایش شیفت‌های کاری و افزایش تعداد کارگران توسط پیمانکاران، شاهد تسریع چشمگیر در روند ساخت بیمارستان شهید مفتح ورامین باشیم.

عین اللهی بیان داشت: از فاز اول پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر تا ۲۲ بهمن امسال و از فاز دوم آن تا سال آینده بهره برداری می‌شود و کار ساخت بیمارستان شهید مفتح ورامین نیز تا سال آینده باید پایان یابد.

در ادامه این بازدید وزیر بهداشت از بخش‌های سی سی یو و اورژانس بیمارستان قدیم شهید مفتح بازدید کرد و با کادر درمان و بیماران به گفتگو پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار