افتتاح واحد آموزشی خیرساز در روستای مهرآباد رودهن

رودهن (پانا) - دبیرستان دخترانه خیرساز مهرآفرین در روستای مهرآباد بخش رودهن در هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و برای مهر۱۴۰۱ بهره‌برداری شد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح واحد آموزشی خیرساز در روستای مهرآباد رودهن

همزمان با هفته دولت مراسم افتتاح دبیرستان دخترانه خیرساز مهرآفرین در روستای مهرآباد بخش رودهن با حضور محسن منصوری، استاندار تهران، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و حجت الاسلام سید محمد حسینی دزفولی، امام جمعه رودهن برگزار شد.

این پروژه آموزشی با همت خیر نیک اندیش حاجیه خانم فخری‌ رزازیان به مساحت ۱۶۸۰ مترمربع و اعتباری بالغ‌ بر ۱۸۰ میلیارد ریال (۱۳۰ میلیارد ریال سهم خیر محترم و ۵۰ میلیارد ریال سهم اداره کل نوسازی مدارس) در شهریورماه ۱۳۹۹ عملیات اجرایی و عمرانی آن آغاز و در هفته دولت ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا گامی در جهت ارتقای کیفی سطح آموزشی مدارس در این روستا، انجام شود.

فعالیت‌های مفید و خداپسندانه خیرین مدرسه‌ساز لازمه توسعه کیفیت آموزشی و فضاهای آموزشی در سطح کشور است که لازم است اقدامات حمایتی و انگیزه‌بخشی زیادی در زمینه افزایش این‌گونه فعالیت‌ها در سطح کشور انجام شود و مسئولین همراه و همدل با این خیرین در راستای ارتقای سطح آموزش و پرورش قدم بردارند.

در این مراسم، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن، زهرا رستمی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن، سیدمحمد موسوی منش شهردار رودهن، محمدرضا احمدوند رئیس اداره دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مجید پیروزان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران، خانواده شهدا و ایثارگران، خیرین و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه، شورا و دهیار مهرآباد نیز حضور داشتند.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار