بهره‌برداری از ۶۲ طرح و پروژه در نایین

اصفهان (پانا) - ‌۶۲ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان نایین بهره‌برداری شد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۶۲ طرح و پروژه در نایین

با حضور منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، چند پروژه و طرح در حوزه شهری کلنگ زنی و تعدادی طرح به بهره برداری رسید.

از جمله این پروژه ها می توان به کلنگ زنی پروژه ایمن سازی ورودی آرامستان بهشت کبری و توسعه و بازسازی غسالخانه با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال و کلنگ زنی فاز یک توسعه پارک ملت با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال انجام شد، اشاره کرد.

در ادامه بازدید از اجرای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت کوچه یخچال و کوچه ۲۰ خیابان عبرت محمدیه بااعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال ، اجرای عملیات کف سازی و بدنه سازی بازارچه نو بااعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، اجرای طرح احیا و مرمت هتل سنتی مشاهیر بااعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال، اجرای عملیات آسفالت خیابان های مسجد جامع، دکتر طبا و معصوم خانی بامشارکت اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین بااعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال و بازدید از ساماندهی گلزار شهدای نایین با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرماندهی شهرستان نایین صورت گرفت.

در ادامه با حضور مسئولین شهرستان و مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان بند خاکی کلیزه، طرح در حال اجرای زیر سازی معابر، دفع آب های سطحی و آسفالت معابر محله محمدیه با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال مورد بازدید قرار گرفت.

شایان ذکر است در ابتدای برنامه ها مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدای نایین ضمن ادای احترام به شهدای مدفون در گلزار مطهر آستان امامزاده سلطان سید علی (ع) از طرح مرمت و بهسازی گلزار شهدای نایین نیز بازدید و در جریان روند تکمیل این طرح قرار گرفتند.

دانش‌آموز خبرنگار: محمد‌مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار