باقرزاده در بازدید از دارالقرآن مشکات در جریان سفر به خراسان شمالی:

‌فعالیت‌های قرآنی مورد توجه و تاکید وزارت آموزش و پرورش است

مانوس‌شدن آموزگاران ابتدایی با قرآن کریم و باز شدن پای آن‌ها به دارالقرآن‌ها از برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی است/ بهره‌مندی از حضور مربیان خوب علاوه بر تاثیرگذاری مثبت در جذب دانش‌آموزان، منجر به موفقیت برنامه‌ها خواهد شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بر نقش موثر و مهم والدین در انس گرفتن دانش‌آموزان با قرآن تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
‌فعالیت‌های قرآنی مورد توجه و تاکید وزارت آموزش و پرورش است

اصغر باقرزاده در جریان سفر اخیر خود به استان خراسان شمالی، با حضور در دارالقرآن مشکات، اظهار داشت: یکی از بزرگترین و مهمترین شافعان روز قیامت قرآن است که خادمان خود را تنها نمی‌گذارد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی، افزود: استفاده از ظرفیت‌های بیرونی از جمله مواردی است که شما در این دارالقرآن از آن استفاده کردید و چنین رویکردی در برنامه‌ها و فعالیت‌ها مورد تایید جناب آقای دکتر نوری، مقام عالی وزارت است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه توجه به برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی به‌عنوان یکی از مهمترین فرصت‌های تربیتی مورد توجه وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است، ادامه داد: از جمله برنامه‌های ما در این معاونت، مانوس‌شدن آموزگاران ابتدایی با قرآن کریم و باز شدن پای آن‌ها به دارالقرآن‌ها است؛ چون این روند موجب جذب دانش‌آموزان به قرآن و انس آن‌ها با کلام خداوند می‌شوند.

باقرزاده گفت: نکته مهم دیگر اینکه توجه به نقش اولیا در امور قرآنی بسیار مهم است؛ یعنی اگر پدر و مادر اهل قرآن باشند فرزندان نیز تاثیر می‌پذیرند و قرآنی می‌شوند.

وی افزود: باید در برنامه‌های قرآنی روی نیروی انسانی تمرکز شود؛ چون بهره‌مندی از حضور مربیان خوب علاوه بر تاثیرگذاری مثبت در جذب دانش‌آموزان، منجر به موفقیت برنامه‌ها خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار