سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران:

مجمع خیرین بازماندگان از تحصیل کمک موثری به دانش‌آموزان محروم می‌کند

ساری(پانا)- سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران در افتتاح دفتر مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل گفت این مجمع کمک موثری به دانش‌آموزان محروم از تحصیل می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۰۵۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مجمع خیرین بازماندگان از تحصیل کمک موثری به دانش‌آموزان محروم می‌کند

حسین کمالی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان مازندران بازماندگان از تحصیل اکثرا در روستاها و مناطق محروم هستند.

وی در ادامه با اشاره به مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل گفت: شایسته استان مازندران نیست که دانش آموزان ما در دورترین روستا به دلیل عدم امکانات از تحصیل محروم باشند این مجمع کمک خواهد کرد که ما بتوانیم تعداد کسانی که از تحصیل محروم شدند را کاهش بدهیم و نرخ رشد پوشش تحصیلی را افزایش دهیم.

کمالی با اشاره به محور مردمی سازی آموزش و آموزش اظهار کرد: موضوع جذب و نگهداشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل یکی از مسائل مهم آموزش و پرورش است که مشارکت خانواده ها و کمک های مردمی و خیرین، در حال حاضر بستر مناسبی برای ارتقای کیفیت آموزشی و حمایت از این دانش آموزان در سطح آموزش و پرورش استان است.

شایان ذکر است در آخرین روز هفته گرامیداشت دولت دفتر خیرین حامی بازماندگان از تحصیل در باشگاه‌ فرهنگیان شهرستان ساری به صورت رسمی آغاز بکار کرد.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار