رتبه اول دانشگاه فرهنگیان در پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر

تهران (پانا) - دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان کشور در پنجمین المپیاد ورزش‌‎های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‎‌ها و موسسات آموزش عالی کشور خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۳۰۵۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
رتبه اول دانشگاه فرهنگیان در پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر

در پایان پنجمین المپیاد ورزش‌‎های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های کشور، دانشگاه فرهنگیان استان مازندران با کسب ۳ نشان طلا، ۱ نقره، ۱ مقام چهارمی، ۱ مقام پنجمی و ۱ مقام ششمی بالاتر از سایر دانشگاه‌های شرکت‌کننده در این مسابقات بر سکوی قهرمانی ایستاد.

دانشگاه تهران با کسب ۳ نشان طلا، ۱ نقره و ۱ برنز، ۱ مقام ششمی و دانشگاه فردوسی مشهد با کسب ۱ نشان طلا، ۳ نقره به ترتیب دوم و سوم شدند.

در المپیاد ورزش‎های همگانی دانشجویان پسر۹۵دانشگاه و موسسه آموزش عالی به میزبانی دانشگاه شهرکرد حضور داشتند که ۲۸۱ دانشجو معلم با همراهی ۵۳ مربی، و ۴۸ سرپرست از دانشگاه فرهنگیان به رقابت با سایر تیم‎های حاضر در این دوره از مسابقات پرداختند.

از مجموع ۲۵ استان حاضر در این رویداد ملی ورزش دانشجویی، استان مازندران به عنوان نماینده دانشگاه فرهنگیان توانست با کسب بالاترین امتیاز مقام اول را از آن این دانشگاه کند. همچنین دانشجومعلمان ورزشکار پسر سایر استان‎‌ها موفق به کسب چندین مقام برتر در رشته‎های مختلف ورزش‎های همگانی شدند.

با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان در آینده‌‎ای نزدیک شاهد رشد روز افزون ورزش در این دانشگاه در سطح کشور می‌‎باشد.

گفتنی است دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه رتبه پنجم، دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی رتبه هفتم، دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری رتبه نهم، دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی رتبه دهم را کسب کردند و دانشگاه فرهنگیان استان‎های اصفهان و فارس نیر به صورت مشترک حائز رتبه هجدهم مسابقات شدند.

در مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌‎ها و موسسات آموزش عالی کشور پرچم ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی به دانشگاه اراک اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار