مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان پژوهنده است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در آیین کشوری تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی و رتبه‌های برتر کنگره سراسری قرآن کریم گفت رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان پژوهنده و جستجوگر است.

کد مطلب: ۱۲۵۳۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان پژوهنده است

آیین کشوری تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی و رتبه های برتر بیست و ششمین کنگره سراسری قرآن کریم با حضور مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان بصورت ویدئو کنفرانس در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

«جواد جنگی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان پژوهنده و جستجوگر است.

وی با بیان اینکه ارتقای علمی ایران اسلامی در سایه تلاش دانش آموزان پژوهنده محقق خواهد شد؛ افزود: ایجاد بستر کمی و کیفی مناسب برای پژوهش دانش آموزان بویژه در فضای پژوهش‌سراهای دانش آموزی باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول در ادامه با اذعان به اینکه قرآن کریم در تمامی جوانب انسان را هدایت و راهنمایی می کند؛ خاطرنشان کرد: نگرش الهی به تمامی امور در سایه توجه به رهنمودهای قرآن کریم محقق می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: فرهنگ ایران اسلامی از غنی ترین فرهنگهاست و دانش آموزان باید همواره در راستای اعتلای این فرهنگ غنی بکوشند.

وی اظهار امیدواری کرد: استان آذربایجان غربی در المپیادها و جشنواره های علمی و فرهنگی بیش از پیش بدرخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار