مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

یکی از اهداف انقلاب اسلامی تربیت نسلی مومن، متعهد، فکور و انقلابی است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت یکی از اهداف انقلاب اسلامی تربیت نسلی مومن، متعهد، فکور و انقلابی است که متولی تربیت چنین انسان‌هایی بر عهده آموزش و پرورش است .

کد مطلب: ۱۳۰۵۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اهداف انقلاب اسلامی تربیت نسلی مومن، متعهد، فکور و انقلابی است

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه شورای همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه استان با اشاره به لزوم همکاری حوزه و آموزش و پرورش اظهارکرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و لزوم ایجاد امید در نسل جوان، تصریح کرد: در امر تربیت نسلی هم تراز با انقلاب ضروری است که حوزه علمیه استان نیز در کنار آموزش و پرورش مشارکت جدی داشته باشد.

به گفته وی سند تحول بنیادین که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و ابلاغ شده است، می تواند بعنوان نقشه راهی در تربیت نسل حاضر و تحقق اهداف عالیه انقلاب باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی را در دفاع آگاهانه از ارزش های انقلاب اسلامی را جزو دغدغه های حوزه و آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: در این خصوص باید بصورت جدی برنامه ریزی داشته باشیم تا در سال تحصیلی پیش رو سازو کارهای لازم جهت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ تولی و تبری، روحیه ایثار ایجاد شود.

صفری همچنین به اجرای طرح هایی همچون طرح امین، تقویت پیوند مسجد و مدرسه و محراب تاکید کرد.

وی در ادامه به لزوم حضور روحانیون در مدارس اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: دشمن با شبهه افکنی در بین آحاد جامعه بخصوص نسل جوان سعی در ایجاد دین ستیزی دارد که در این راستا حضور روحانیون می تواند سد محکمی در مقابل دشمنان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار