کسب مقام قهرمانی کشتی بانوان از سوی دختری از شهرستان نور

نور(پانا) - مسابقات استانی رشته کشتی بانوان به‌میزبانی شهر چمستان در نور برگزار شد، در این مسابقات فاطمه زهرا اسماعیلی رتبه اول مسابقات را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام قهرمانی کشتی بانوان از سوی دختری از  شهرستان نور

فاطمه زهرا اسماعیلی از شهرستان نور در رتبه اول وزن ۷۵+ بر سکوی قهرمانی ایستاد و در گفت و گو با پانا گفت: «از کودکی علاقمند به ورزش بودم اما میانه خوبی با کشتی نداشتم. بعدها به دلیل فعالیت های پدرم در این رشته من نیز ترغیب و علاقمند به رشته کشتی شدم و حدود ۱ سال است که در رده جوانان به طور حرفه ای در حال تمرین هستم.»

وی افزود: «تا به امروز در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده بودم و برای این مسابقات آمادگی و اطلاع چندانی نداشتم. چند روز قبل از مسابقات از برگزاری آن مطلع شدم اما در همین چند روز باقی مانده سخت تمرین کردم تا به مدال طلا برسم و در نهایت قهرمان شدم.»

اسماعیلی بیان کرد: «با امید بر خداوند متعال و حمایت خانواده و اساتید خوبم آینده خوبی را برای خودم می بینم. می جنگم و تلاش می‌کنم برای رسیدن به سکوهای جهانی با شعار همیشگی‌ام (هدف، تلاش و موفقیت).»

وی در پایان اضافه کرد: «از مسئولان شهرستان و استان تقاضا دارم که از ورزش بانوان حمایت کنند تا با توکل بر خدا نام ایران را هر روز پر رنگ تر از همیشه بر سکوهای افتخار بنویسیم.»

دانش آموز خبرنگار: زهرا امینی فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار