اعزام دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی اردبیل به اردوی قطبی

اردبیل (پانا) - پسران عضو سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل برای شرکت در اولین دوره اردوی قطبی دانش‌آموزان، به استان آذربایجان‌ غربی اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی اردبیل به اردوی قطبی

این اردو برای دانش آموزان پسر از تاریخ 5 ایل 9 شهریورماه در محل اردوگاه معلم ارومیه برگزار خواهد شد و کلیه تمهیدات لازم جهت شرکت دانش آموزان در اردوی قطبی اعضای سازمان دانش‌آموزی کشور که به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار می شود، انجام گرفته است.

این اردو با هدف آمادگی دانش آموزان جهت فراگیری مهارت‌های مقدماتی، کشف و پرورش استعدادهای نهفته و خلاق پیشتازان، آموزش فنون و مهارت‌های مختلف زندگی در طبیعت و شرایط سخت و زندگی اجتماعی، آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ اقوام استان‌های دیگر برگزار می شود.

تقویت روحیه دینی و ملی، خودسازی، مسئولیت پذیری، جمع پذیری و قانونمندی،مشارکت جمعی مؤثر در زندگی اجتماعی با رعایت اصول تربیت اسلامی ـ ایرانی و حفظ وحدت و وفاق ملی، حضور مؤثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد فردی و اجتماعی زندگی در قالب برنامه های تشکیلاتی، توانمندسازی و ارتقاء دانش مهارتی، تشکیلاتی و اجتماعی اعضاء و مربیان به عنوان عناصر اصلی تربیت اجتماعی از دیگر اهداف این اردو است.

گفتنی است پسران پیشتاز اردبیلی با بدرقه سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش و پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان عازم استان آذربایجان غربی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار