اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتباربرای تجهیز پژوهش سراهای دانش‌آموزی در حوزه علوم و فن‌آوری‌های نوین

بیرجند(پانا) ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار با دستور استاندار برای تجهیز پژوهش سراهای دانش‌آموزی در حوزه علوم و فن‌آوری‌های نوین اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۱۳۰۴۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتباربرای تجهیز پژوهش سراهای دانش‌آموزی در حوزه علوم و فن‌آوری‌های نوین

سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهارداشت: وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز با صبر و حوصله به دغدغه ها و مسایل تک تک افرادی که در میز ارتباطات مردمی مصلای المهدی بیرجند حضور داشتند، پاسخ دادند و همچنین با دستور ایشان تمام نامه هایی که در این میز خدمت دریافت شده پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استاندار در آذرماه سال گذشته سکانداری استانداری خراسان جنوبی را برعهده گرفته اند، بیان کرد: در این مدت پنج جلسه آموزش و پرورش در استان برگزار شده است.

طالبی با اشاره به مهمترین مصوبات شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار با دستور استاندار برای تجهیز پژوهش سراهای دانش آموزی در حوزه علوم و فن‌آوری های نوین اختصاص یافته است.

به گفته وی؛ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تجهیز سالن کامپیوتر این اداره کل باز هم با دستور استاندار مصوب شد که به زودی اختصاص خواهد یافت.

معاون استاندار گفت: مبلغ ۲ میلیارد ریال توسط استاندار خراسان جنوبی برای تجهیز اردوهای فرهنگی و تربیتی و دارلقران های آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.

وی از اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار توسط استاندار خراسان جنوبی برای تهیه المان میدان خیرین مدرسه ساز استان خبرداد و گفت: با دستور استاندار مقرر شده با توجه به معافیت انشعابات در مدارس خیرساز، دستگاه های خدمات رسان از جمله برق، گاز و آب نسبت به نصب رایگان انشعابات اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار