معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش:

جشن شکوفه‌ها ۳۰ شهریور برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح ملی بازگشایی مدارس در روز شنبه دوم مهر خبر داد و زمان برگزاری جشن شکوفه‌ها را 30 شهریور اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن شکوفه‌ها ۳۰ شهریور برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، محمدمهدی کاظمی درباره برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: طرح ملی بازگشایی مدارس یکی از فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که همه ارکان در درون این نهاد و در سایر دستگاه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند. فرایند برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح ملی از ماه‌ها پیش آغاز و برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا از ستاد وزارت آموزش و پرورش با حضور مقام عالی و معاونان وزارت انجام شده است،.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طرح ملی بازگشایی مدارس صرفا مسائل مربوط به آن روز مطرح نیست، خاطرنشان کرد: همه این تلاش‌ها را انجام می‌دهیم و تجلی آن در روز اول مهر نمایان می‌شود اما آنچه که اتفاق می افتد، برنامه‌ریزی و تلاش برای یک سال تحصیلی از اول مهر تا پایان خرداد است.

کاظمی یادآورشد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ساماندهی فضا، تجهیزات و امکانات همچنین برنامه‌ریزی برای ساماندهی و توزیع کتب درسی و ثبت‌نام دانش‌آموزان با توجه به مباحث آموزشی، پرورشی و تندرستی انجام شده است.

وی با تاکید بر نظارت‌های سیستمی و میدانی گفت: ضرورت دارد که برنامه‌ریزی برای نظارت بیشتر انجام شود تا یک سال تحصیلی را با برنامه ریزی مناسب آغاز کنیم.

برگزاری روز ملی بازگشایی مدارس؛ شنبه دوم مهرماه

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری طرح ملی بازگشایی مدارس اظهار داشت: با توجه به اینکه اول مهر روز جمعه است، روز شنبه دوم مهر را به عنوان روز ملی بازگشایی مدارس درنظر گرفته‌ایم.

کاظمی خاطرنشان کرد: جشن شکوفه‌ها ۳۰ شهریورماه است که در موعد خود برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار