افتتاح نمایشگاه تجسمی و خوشنویسی «دولت عشق» به مناسبت هفته دولت در شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته دولت نمایشگاهی از آثار تجسمی و خوشنویسی هنرمندان شهرستان قرچک با عنوان «دولت عشق» افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه تجسمی و خوشنویسی «دولت عشق» به مناسبت هفته دولت در شهرستان قرچک

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت نمایشگاهی از آثار تجسمی و خوشنویسی هنرمندان شهرستان قرچک با عنوان «دولت عشق» با نمایش 54 تابلو هنری در محل گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی، مسئولین انجمن‌های تجسمی و خوشنویسی و اصحاب فرهنگ هنر شهرستان قرچک افتتاح شد.

گفتنی است در این نمایشگاه 54 تابلو از آثار تجسمی و خوشنویسی از هنرمندان شهرستان قرچک با تکنیک‌های نگارگری، رنگ روغن، آبرنگ، مداد رنگی، آکرلیک، سیاه قلم و گواش و سبک‌های خوشنویسی نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، نسخ، معلی با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی و انجمن خوشنویسی شهرستان قرچک برپاست و از 3 لغایت 7 شهریور ماه به مدت چهار روز و به مناسبت هفته دولت، از ساعت 8 صبح تا 15 بعد از ظهر در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرای علاقمندان به این هنر فاخر است.

لازم به ذکر است در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه کارگاه خوشنویسی توسط استاد مظاهر اسکندرپور از ابتدای برنامه برای حاضرین در نمایشگاه برگزار شد، که مورد توجه و استقبال بینندگان قرار گرفت.

دانش‌آموز خبرنگار: کیمیا قارلقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار