ساخت 500 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در برازجان بوشهر آغاز شد

بوشهر(پانا)_ همزمان با آغاز هفته دولت افتتاح با حضور استاندار بوشهر عملیات اجرایی 500 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در دشتستان آغاز شد .

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ساخت 500 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در برازجان بوشهر آغاز شد

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در این آیین با بیان اینکه تاکنون افزون بر 12 هزار و 500 واحد مسکونی در شهرهای مختلف استان در طرح ملی نهضت مسکن آغاز شده است اظهار داشت: اکنون بیش از سهمیه یکسال تعیین شده عملیات اجرایی مسکن در استان و واگذاری زمین به جوانان در شهرهای مختلف استان آغاز شده است.

احمد محمدی‌زاده ساخت 42 هزار واحد مسکونی در مدت 4 سال را از اهداف نهضت ملی مسکن در استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: امروز در آغاز هفته دولت عملیات ساخت 500 واحد مسکونی در دشتستان آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دشتستان تاکنون 8 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند افزود: از این تعداد 2 هزار نفر حائز شرایط دریافت مسکن شده‌اند.

سید محمود دستغیبی با بیان اینکه 440 قطعه زمین در قالب طرح 96 و 112 واحدی در دشتستان تأمین شده تصریح کرد: در نیمه دوم امسال پروژه 242 واحدی در دشتستان به بهره‌برداری می‌رسد.

دستغیبی گفت: در این پروژه 3 هزار و 800 واحد در بلوک‌های 3 تا 12 واحدی در نظر گرفته شده که امروز با حضور استاندار عملیات اجرایی ساخت 500 واحد آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار