نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت:

هدف از رتبه‌بندی فرهنگیان ‌ارتقای کیفیت آموزش در کشور است

تهران(پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در گردهمایی تخصصی معاونان آموزش متوسطه در شهریار، هدف از اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را ارتقا کیفت آموزش و جایگاه معلمان دانست که به جدیت در حال پیگری و اجرا است.

کد مطلب: ۱۳۰۳۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف از رتبه‌بندی فرهنگیان ‌ارتقای کیفیت آموزش در کشور است

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای‌اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دولت بر تعامل هرچه بیشتر آموزش‌ و‌ پرورش با مجلس تاکید کرد و گفت: همکاران ما در مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای حمایت از آموزش‌و‌پرورش اعلام می‌کنند، تا بتوانند خدمات بهتری را برای دانش‌آموزان که سرمایه‌های این کشور هستند ارائه دهد؛ همچنین بتوانند کمبودهای موجود را جبران کنند، چرا که هرچه بیشتر بتوانیم خدمات و امکانات برای آموزش این کشور فراهم کنیم در واقع سرمایه‌گذاری کلانی برای آینده این کشور انجام داده‌ایم.

بشیری افزود: آموزش‌وپرروش در جمهوری‌اسلامی ایران از جایگاه مهمی برخوردار است و رسیدن به شکوفایی اقتصادی را در آینده فراهم خواهد کرد؛ اکثر مدیران دولتی و منتخبین مردم که در نقاط مختلف کشور مشغول به خدمت رسانی هستند از قشر زحمتکش آموزش وپرورش هستند و این نتیجه‌ اعتماد مردم به این قشر زحمت‌کش است.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در خصوص رتبه‌بندی معلمان تصریح کرد: موضوع رتبه بندی فرهنگیان از موضوعاتی بود که در مجلس به خصوص در کمیسیون آموزش و تحقیقات با جدیدت پیگیری می‌شد و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم این موضوع را بخوبی اجرایی کنیم؛ هدف مجلس از اجرای این طرح بهبود معیشت معلمان و ارتقا جایگاه و منزلت معلمان درجامعه و همچنین ارتقا کیفیت آموزش در کشور است.

او ارتقاء امکانات آموزشی را از مطالبات به حق آموزش و پرورش دانست و گفت: اعضای کمیسیون آموزش مجلس همواره تلاش خواهد کرد تا سرانه های آموزش در کشور را افزایش داده و کمبودی در این حوزه احساس نشود.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار