شور و نشاط تابستانی به دانش‌آموزان پاکدشتی بازگشت

پاکدشت(پانا) - پس از چندین سال، به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، شور و نشاطی دوباره به اردوگاه شهید مظفر، یکی از مراکز رفاهی وابسطه به آموزش و پرورش این شهرستان بازگشت.

کد مطلب: ۱۳۰۱۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
شور و نشاط تابستانی به دانش‌آموزان پاکدشتی بازگشت

با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان و نیز بسته بودن مراکز رفاهی آموزش و پرورش به دلیل شیوع ویروس کرونا، پس از چندین سال، به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، شور و نشاطی دوباره به اردوگاه شهید مظفر، یکی از مراکز رفاهی وابسطه به آموزش و پرورش این شهرستان بازگشت.

طی برنامه پیش‌بینی شده‌ای که توسط معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی برای دانش‌آموزان ۸۰+ پیش‌بینی شده بود، ۸۰ دانش‌آموز دختر پاکدشتی از مدارس شهید نساجان و مهدیه در طرح تابستانه این معاونت، از اردوگاه رفاهی شهید مظفر، مرکز اردویی-تفریحی استفاده کردند.

سید اصغر میرقاسمی، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، از راه‌اندازی دیگر مراکز رفاهی، اردویی و تفریحی در پاکدشت جهت استفاده دانش‌آموزان و فرهنگیان خبر داد و گفت: با توجه به مصوبات شورای آموزش و پرورش و نیز تاکیدات فرماندار پاکدشت، با توجه به مرور زمان و بلا استفاده بودن از این مراکز، خساراتی به زیرساخت‌ها وارد شده بود که با درایت و هماهنگی با مسئولان شهری و نیز حمایت‌های مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به زودی این مراکز نیز در اختیار فرهنگیان، دانش‌آموزان و عموم قرار خواهد گرفت.

محمد حسنی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، از برگزاری اردوی ۸۰+ ویژه دانش‌آموزان پسر پاکدشتی در چند روز آینده در همین اردوگاه خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار