فرماندار بهارستان خبر داد:

ارتقاءزیرساخت‌های بهداشت و درمان از اولویت برنامه‌های دولت در بهارستان است

بهارستان (پانا) - فرماندار بهارستان گفت ارتفاء زیرساخت‌های بهداشت، درمان و رفع کمبودها از اولویت برنامه‌های دولت در بهارستان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۰۳۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاءزیرساخت‌های بهداشت و درمان از اولویت برنامه‌های دولت در بهارستان است

عبدالله نوحی، فرماندار بهارستان در نشست خبری به مناسبت هفته دولت گفت: مدیران شهرستان بهارستان با اتحاد و همدلی توانستند بخش مهمی از کمبودهای زیرساختی در شهرستان را جبران کنند و بالاترین هدف دولت و مدیران شهری بهبود کیفیت زندگی شهروندان است.

نوحی گفت: اولویت اقدامات ما در بهارستان موضوع بهداشت، درمان و امنیت است، که با وجود تمامی مشکلات در تلاش هستیم تا گام‌های موثری در این حوزه برداریم و خوشبختانه و با حمایت‌های دولت و مجموعه خیرین توانستیم عملیات اجرایی مرکز تولد بیمارستان امام حسین(ع) در بهارستان را آغاز کنیم.

وی با اشاره به پروژه‌های هفته‌ دولت گفت: 237 میلیارد پروژه در کنار سایر پروژه‌های عمرانی دیگر در هفته دولت افتتاح شده و به بهره‌برداری خواهد رسید که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فرهنگسرای نسیم‌شهر با 2400 متر زیربنا، ساختمان اورژانس اجتماعی، ساختمان دهیاری اورین و... اشاره کرد که در مجموع 30 طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی است.

نماینده دولت در بهارستان گفت: در جهت پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید توفیقات خوبی حاصل شده و مجوز چهار لکه صنعتی توسط هیئت دولت صادر شده که می‌تواند در افزایش اشتغال و کمک به اقتصاد منطقه و کشور نقش قابل توجهی داشته باشد.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار