ناظر کل سی و دومین دوره مسابقات دختران سراسر کشور:

مسابقات دانش‌آموزی ،پس از ۳ سال وقفه رنگ و بوی جدیدی گرفته است

شهرکرد(پانا)- فریبا فلاح زیارانی ،ناظر کل سی و دومین دوره مسابقات دختران سراسر کشور گفت میزبانی استان چهارمحال و بختیاری توانسته است رضایت کامل ورزشکاران،سرپرست تیم‌ها و داوران را جلب کند.

کد مطلب: ۱۳۰۳۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات دانش‌آموزی ،پس از ۳ سال وقفه رنگ و بوی جدیدی گرفته است

فریبا فلاح زیارانی در گفت و گو با دانش آموز خبرنگار پانا گفت: پس از ۳ سال وقفه در برگزاری مسابقات به علت شیوع ویروس کرونا، امسال مسابقات دانش آموزی رنگ و بوی جدیدی گرفته است و شور نشاط را برای دانش آموزان سراسر کشور به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: هنگامی که بین دانش آموزان دختر و سرپرست تیم ها نظرسنجی انجام شد، خدارا شکر رضایت بالایی داشتند که این رضایت را شاهد تلاش های اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و همچنین ارگان‌هایی که همکاری صمیمانه داشتند هستیم.

فلاح افزود: مسابقات دانش آموزی، پایه و اساس استعداد یابی در بین دانش آموزان توانمند است؛ که از محیط های کوچک مانند مدارس آغاز میشود و به مسابقات کشوری می‌رسد.

ناظر کل سی و دومین دوره مسابقات دختران سراسر کشور خبر داد: در این دوره از مسابقات دختران تعداد ۱۲۸ نفر در رشته شطرنج و ۲۷۳ نفر در رشته دومیدانی شرکت کرده اند.

فریبا فلاح زیارانی در پایان ضمن تشکر از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری همچنین وزارت آموزش و پرورش در جهت برگزاری مسابقات دانش آموزی برای ورزشکاران، سرپرستان تیم ها آرزوی موفقیت کرد.

دانش آموز خبرنگار: سارا اشگرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار