مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

امکان تحصیل هنرستانی‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم است

زنجان (پانا) - ثبت‌نام داوطلبان مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ورود بدون آزمون به دانشگاه آزاد اسلامی تا 6 شهریور ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
امکان تحصیل هنرستانی‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، علی‌اکبر شیوخی، مدیر روابط عمومی این دانشگاه گفت: هنرآموزان فارغ‌التحصیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش بدون توجه به رشته تحصیلی می‌توانند در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه تحصیل دهند.

وی اظهار کرد: این دسته از فارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها صَرف نظر از رشته تحصیلی در مقطع متوسطه می‌توانند در هریک از رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته، ادامه تحصیل بدهند و رشته تحصیلی دوره متوسطه، محدودیتی برای تحصیل در رشته‌های کارشناسی پیوسته ایجاد نمی‌کند.

شیوخی افزود: به عنوان مثال؛ یک فارغ‌التحصیل رشته سینما، تئاتر، کشاورزی و یا هر رشته تحصیلی دیگر که دوره متوسطه را به‌صورت ۶ سال ابتدایی، ۳ سال متوسطه اول و ۳ سال متوسطه دوم طی کرده، می‌تواند در رشته حقوق، حسابداری، عمران و یا رشته‌های دیگر در مقطع کارشناسی تحصیل کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در خصوص شهریه این دانشگاه گفت: شهریه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی برخلاف شایعات و ذهنیت‌های ایجاد شده، بسیار پایین‌تر از مقاطع تحصیلی پایین‌تر مانند مدارس غیرانتفاعی است.

وی ابراز کرد: اگرچه معتقدیم بسیاری از مردم در تنگنای اقتصادی هستند و فشارهای اقتصادی، مردم را رنج می‌دهد اما هزینه تحصیل در دانشگاه‌های ایران خیلی بالا نیست.

شیوخی با بیان اینکه شهریه یک مهدکودک متوسط در شهر زنجان بالاتر از شهریه بسیاری از رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی است، خاطرنشان کرد: شهریه رشته‌های علوم انسانی مانند حقوق و حسابداری در یک ترم حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان است که اگر تقسیم بر ماه‌های ترم تحصیلی کنیم، ماهانه حدود ۵۰۰ هزار تومان می‌شود.

وی اظهار کرد: داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان می‌توانند در همه مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکترای تخصصی از وام‌ها و تسهیلات تحصیلی کم‌بهره استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به زمان ثبت‌نام مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون این دانشگاه گفت: فرصت ثبت‌نام بدون آزمون در سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تا ۶ شهریور تمدید شده که داوطلبان فرصت دارند در این بازه زمانی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ثبت‌نام بدون آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org ثبت‌نام کرده و یا به نشانی زنجان، بلوار دانشجو، اراضی پائین‌کوه، دانشگاه آزاد اسلامی، ساختمان شهید سلیمانی، طبقه چهارم مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار