انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دفتر بازرسی استانداری آذربایجان‌ شرقی

تبریز (پانا) - دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌ شرقی در راستای گسترش و هم‌افزایی همکاری‌های فی مابین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۳۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دفتر بازرسی استانداری آذربایجان‌ شرقی

در جلسه انعقاد این تفاهم‌نامه معاون ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه سامانه سامد با شماره تماس ۱۱۱ یک شبکه گسترده ارتباط بین مردم با دولت در سراسر کشور است، افزود: این سامانه به همه مردم کمک می کند تا درخواست ها، شکایات و پیشنهادهای خود را با دولت راحت‌تر و ساده تر در میان بگذارند.

وی در ادامه هدف از راه اندازی این سیستم گسترده را تسهیل در ارتباط با دولت عنوان کرده و برلزوم حساسیت بیش از پیش بررسی درخواست های رسیده از این سامانه و لزوم جوابدهی و پاسخگویی بهتر و سریعتر را تاکید کرد.

وحیدی مهر ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دستگاه‌های استانی در تامین نیروی انسانی در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی گفت: درحال حاضر۱۲۰ کارتابل سامد فعال در سطح استان موجود است که در سفر اخیر رئیس جمهور نیروهای ارتش و سپاه نیز به مجموعه این کارتابل ها اضافه شد.

معاون ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در طول ۵ ماهه گذشته بالغ بر ۱۲۷ هزار درخواست مردمی از سامانه دریافت شده است که از این تعداد ۵۱ هزار مورد تماس تلفنی است و در کل ۱۷۸ هزار مورد از درخواست‌های مردمی در این مدت پاسخ داده شده است.

همچنین علیرضا فرشی آذری- مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی تبریز- در این جلسه با توجه به اهمیت پاسخگویی به‌موقع و سریع به مردم گفت: مکاتبات و شکایات و درخواست‌های مردمی رسیده به سامانه این دانشگاه در اسرع وقت جواب داده شده اند و آمادگی این واحد دانشگاهی را برای هماهنگی های بیشتر برای انجام پاسخگویی اعلام کرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد مسئولین سامانه (سامد) به هیچ وجه با تغییر و جابجایی مواجه نشوند و در صورت بروز مشکل و هر گونه تغییری در استانداری و دفتر بازرسی در جریان امر قرار گرفته و هماهنگی های لازم بین این دو سازمان صورت گیرد.

در خاتمه تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی در راستای گسترش و هم افزایی همکاری های فی مابین امضاء شد.

گفتنی است: در ادامه اعضای حاضر به منظور اطلاع بیشتر از روند ثبت، دریافت شکایات و درخواست‌ها از سامانه سامد مستقر در استانداری آذربایجان شرقی بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار