شبکه ارتباطی بین ارکان آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد تقویت می‌شود

یاسوج (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت شبکه ارتباطی بین ارکان آموزش وپرورش در استان تقویت می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۳۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شبکه ارتباطی بین ارکان آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد تقویت می‌شود

سید ولی موسوی در نخستین جلسه شورای هماهنگی اطلاع رسانی دستگاه‌های مرتبط با آموزش وپرورش گفت: جهت ایجاد هماهنگی، هم افزایی و وحدت رویه در حوزه اطلاع‌رسانی شورای اطلاع‌رسانی متشکل از روابط عمومی‌های دانشگاه فرهنگیان، نوسازی مدارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش وپرورش تشکیل شده است.

وی با بیا اینکه رویکرد شورای اطلاع رسانی بیان دستاوردهای دولت در حوزه آموزش پرورش و استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها در راستای مسولیت اجتماعی آنان بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است، گفت: شفاف‌سازی، پاسخگویی به شبهات و اقناع‌سازی افکار عمومی در موضوعات مرتبط با تعلیم و تربیت مورد توجه جدی شورای اطلاع رسانی خواهد بود.

موسوی افزود: آموزش وپرورش با داشتن 14 میلیون دانش آموز،یک میلیون معلم با بیش از 70 درصد مردم مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط است که با این جامعه گسترده مخاطب نیازمند راهبردهای مشخص در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: فرصت سازی از حوزه رسانه برای نظام تعلیم وتربیت با تعامل گسترده با رسانه ها و استفاده از ظرفیت آنان برای مهندسی افکار عمومی در برگزاری جشنواره ها و نشست‌های مختلف خبری و بازدیدهای میدانی خبرنگاران نیز مد نظر خواهد بود.

در این نشست که برای اولین بار به میزبانی اداره کل آموزش وپرورش استان تشکیل شد، مسئول روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، علی رستگار روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و زینب الهی نژاد روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان به بیان دیدگاه‌های خویش در رابطه با موضوعات مختلف کاری پرداختند و بر نقش آفرینی روابط عمومی ها و اهتمام مدیران به این امر تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار