دختران کاراته‌کای قم 19 مدال در مسابقات بین المللی کسب کردند

قم(پانا)- تیم بانوان کاراته سبک شوتوکان IKD قم, در مسابقات بین المللی صاحب ۱۹ مدال رنگارنگ شد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دختران کاراته‌کای قم 19 مدال در مسابقات بین المللی کسب کردند

دومین دوره مسابقات آسیایی سبک شوتوکان IKD در بخش بانوان، یادواره سردار شهید غلامرضا یزدانی، جام نقش جهان با حضور علیرضا حیدری ریاست سبک شوتوکان IKD ایران و سایر مسئولین سبک و همچنین مدیران اصفهان و نجف آباد، با قضاوت ۶۰ داور برتر از سبک به میزبانی سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که از ۲۳ الی ۲۵ مردادماه برگزار شد، ۱۴۳۰ کاراته کا، از ۲۴ استان و ۵ کشور عراق، افغانستان، تاجیکستان، نپال و پاکستان در دو بخش کاتا و کومیته و در پنج رده ی سنی با هم به رقابت پرداختند.

تیم استان قم با ۲۵ شرکت کننده در این رقابت ها حاضر شد و در نهایت با درخشش ورزشکاران خود، با کسب ۱۹ مدال رنگارنگ به کار خود در این مسابقات پایان داد.

فاطمه خیامی، الناز سعادت، پرنیا خلیلی، ریحانه عزیزی و باران حیدریان از تیم قم صاحب گردن آویز طلا شدند. معصومه محمودآبادی، ستایش زنگنه، فاطمه علیزاده، سارا ساری، مبینا عبدکریمی، عسل واعظی مقدم و زینب حسینی مجرد به مدال نقره دست یافتند.

سارینا زنگنه، هستی چهاردولی، ستایش میرزاحسینی، فاطمه زهرا شریفی نیکو، نجمه محمدی، مبینا عبدکریمی و مبینا خانی ارانی مدال برنز این رقابت ها را کسب کردند.

الهام احسن، مهرنیا، فاطمه صفایی، اعتمادی و سعیده برازنده پور مربیان تیم قم در این مسابقات بودند.

در پایان این رقابت‌ها تیم ایران الف از اصفهان به قهرمانی رسید، تیم ایران ب از فارس نایب قهرمان شد و تیم عراق جایگاه سوم این مسابقات را کسب نمود. کاپ اخلاق نیز به تیم استان مرکزی تعلق گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار