حس انسان دوستی و مشق همدلی بین کارکنان آموزش و پرورش نیشابور

نیشابور(پانا)-دل های شاد در حس انسان دوستی و مشق همدلی، بین کارکنان آموزش و پرورش شهرستان نیشابور پرورش یافته است.

کد مطلب: ۱۳۰۲۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
حس انسان دوستی و مشق همدلی بین کارکنان آموزش و پرورش نیشابور

لیلا کاشفی مدیر مرکز نیکو کاری فرهنگیان نیشابور در گفت و گو با پانا با اشاره به اینکه این مرکز نیکوکاری به همت تعدادی از کارکنان نیک اندیش آموزش و پرورش شهرستان نیشابور و در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده است، گفت: ما هیچگاه خود را از قشر دانش آموزان جدا ندیده ایم و آنها را همانند فرزندانمان می دانیم.

وی ادامه داد: کارکنان آموزش و پرورش و معلمین آمده اند تا در این حس خوب در کنار دانش آموزان نیازمند باشند و تا حدودی مشکلاتی را که مانع آموزش دانش آموزان می‌شود را رفع کنند.

کاشفی افزود: برخی از دانش آموزان مشکلات اقتصادی، آموزشی و مشاوره ای دارند که در این مرکز نیکوکاری سعی ما بر این است با همکاری پیشکسوتان و نیروهایی که در زمینه های مختلف اعلام همکاری می‌کنند به دانش آموزان خدمت ارائه دهیم.

مدیر مرکز نیکوکاری فرهنگیان با بیان اینکه بسیاری از این دانش آموزان نیازمند از طریق مدیران مدارس و یا از طرف خود آموزش و پرورش شناسایی شده اند، گفت: در همین راستا و با کمک این خیرین نیک اندیش در مهرماه سال گذشته به حدود دو هزار و ۱۲۰ دانش آموز مقطع متوسطه اول و دوم شهرستان نیشابور، لوازم و تحریر و کمک معیشتی اهدا شده است.

وی افزود: این بسته های اهدا شده برای هر دانش آموز به مبلغ ده میلیون تومان و در مجموع بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است. کاشفی خاطرنشان کرد: در مهر ماه سال‌جاری نیز بسته های لوازم التحریر و کمک معیشتی به طور گسترده برای کمک به دانش آموزان نیازمند اهدا خواهد شد.

خبرنگار پانا: حدیثه کوه بنانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار