نقش بستن لبخند شادی بر لبان دانش‌آموزان نیازمند با کمک خیران

پانا(رودهن) - ای کاش کسبه در امر خیر کمک به قشر کم‌برخوردار بیشتر مشارکت کنند و اجناس را با تخفیف در اختیار آنها قرار دهند.

کد مطلب: ۱۱۷۱۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش بستن لبخند شادی بر لبان دانش‌آموزان نیازمند با کمک خیران

مینا معزپور معلم خیر خوزستانی در آموزش و پرورش رودهن است که سالها است دست در کار خیر دارد و با خرید چند دستگاه گوشی تلفن لبخند شادی را بر لبان دانش‌آموزان کاشت وامید به تحصیل را در دل آنها شکوفا ساخت.

او که کار نیک خود را با الگو گرفتن از مولای خوبان حضرت علی(ع) شروع کرده،در گفت و گو با پانا اظهار کرد: شروع کار خیرم از توزیع غذای گرم بین نیازمندان کارتون خواب بود، سپس در پاییز که تعداد این افراد کمتر شد، اقدام به تهیه سبد کالا برای مستمندان کردیم و حال با توجه به شرایط کرونایی و حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی حدود پنج دستگاه گوشی همراه برای دانش‌آموزان تهیه و به آنها اهدا کردیم.

او افزود: خیلی دوست داشتم شبیه به مولای متقیان(ع) که شب‌ها اقلام مورد نیاز افراد مستمند را در منزلشان می‌گذاشتند، من هم در شب این کار خداپسندانه و نیک را انجام دهم، که به لطف خداوند این امر محقق شد و من و دوستان خیرم تا تهیه سبد کالا از بازار، شب در منزل نیازمندان می‌رسیم که آن همان تحقق یافتن آرزوی من است.

معزپور انگیزه‌اش از این کار نیک را درک نیازمندان خواند و گفت: ای کاش کسبه بیشتر در این امر خیر مشارکت می‌کردند و اجناس را با تخفیف در اختیار ما قرار می‌دادند.

معلم خیر خوزستانی در رابطه با انتظارش از مسئولان بیان کرد: ما را در این راه همراهی کنید.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار