فعالیت ۱۳۹ مدرسه تمام تشکیلاتی در خراسان جنوبی

سازمان دانش‌آموزی تبیین کننده ارزش‌های نظام تعلیم و تربیت

بیرجند(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از فعالیت ۱۳۹ مدرسه تمام تشکیلاتی در دوره‌های مختلف تحصیلی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۱۳۹ مدرسه تمام تشکیلاتی در خراسان جنوبی

سید علیرضا موسوی نژاد امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری پانا اظهار کرد: شبکه سازی و انتقال صریح، شفاف و به موقع از عملکرد خادمین نظام تعلیم و تربیت و نمایندگان دولت مردمی یکی از راهکار های اطلاع رسانی، افزایش رضایتمندی عمومی و خنثی سازی توطئه های دشمن در جهاد تبیین است.
وی با اشاره به رسالت دانش آموزان خبرنگار در سه عرصه تحصیل، تهذیب و ورزش عنوان کرد: در حال حاضر خبرگزاری پانا با ۱۲۰ خبرنگار فعال در استان فعالیت می کند که ۹ نفر از این خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه شیوع کرونا گسل و وقفه ای در فرایند تعلیم و تربیت ایجاد کرد که زمینه ساز افت تحصیلی دانش آموزان و وقفه در کسب مهارت های اجتماعی ایشان ایجاد کرد افزود: پس از دو سال وقفه مدارس در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری بوده و کلاس های درس بی صبرانه منتظر قدوم دانش آموزان و معلمان خواهند بود.
نماینده وزیر آموزش و پرورش در‌ خراسان جنوبی اضافه کرد: مهم ترین رسالت خبرنگاران به ویژه دانش آموزان خبرنگار پانا در این زمینه اغناسازی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه ی مخاطب به ویژه اولیای دانش آموزان است.
سازمان دانش آموزی تبیین کننده ی ارزش های نظام تعلیم و تربیت
سرپرست سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: سازمان دانش آموزی مکمل فعالیت های آموزشی، تربیتی و پرورشی بوده و ارزش ها و دستاورد های نظام تعلیم و تربیت را در بین اقشار مختلف جامعه به شکلی هنرمندانه تبیین می کند.
وی از فعالیت یک هزار و ۷۷۷ مربی در تشکیلات سازمان دانش آموزی خبر داد و بیان کرد: این تعداد مربی وظیفه آموزش، تربیت و هدایت ۳۱ هزار و ۸۲۸ دانش آموز دختر و پسر استان در دوره های مختلف تحصیلی و ۵۳۸ مدرسه را برعهده دارند.
به گفته امحمد علی حسن آبادی در سال گذشته دو دوره آموزشی عمومی و تخصصی برای یک هزار و صد دانش آموز عضو سازمان دانش آموزی برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار