عضو شورای شهر تهران:

باید برای قطع درختان در تهران فکر اساسی کرد

تهران (پانا) - یک عضو شورای شهر تهران نسبت به خشک‌شدن درختان در منطقه 19 تذکر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
باید برای قطع درختان در تهران فکر اساسی کرد

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران امروز در صحن شورا طی تذکری در ارتباط با قطع درختان در منطقه 19 گفت: فیلمی که در صحن شورا پخش شد، فیلم بوستان گلریز یک در منطقه 19 تهران است که بخشی از درختان قدیمی آن بی‌رحمانه سیاه و کاملا خشک شده و بخشی قطع شده‌اند.

او ادامه داد: در نزدیکی این بوستان یک کارخانه سیمان وجود دارد که به ادعای روحانی عزیز، متعهد و جوان دلسوز ما که این فیلم را تهیه کرده است گردافشانی این کارخانه بوستانی به این بزرگی را خشک کرده است و علاوه بر آن عده‌ای هم درختان را قطع کرده‌اند. شهردار این ناحیه وقت نمی‌کند در طول یک سال یک بار به آن جا سری بزند آیا رئیس اداره ی خدمات شهری هم نمیرسد تا ببیند که چه اتفاقی برای بوستانی به این بزرگی افتاده است؟ بعد از آن به سراغ صاحب کارخانه برود که در حال خشک کردن و نابود کردن بوستان است؟

امانی اضافه کرد: خشک شدن و نابودی درختان یک طرف قطع کردن درختان که به بهانه خشک شدن اتفاق میفتد تا منطقه را به یک زمین تبدیل کنند و طرح ساخت و ساز در آن اجرا کنند یک طرف دیگر. دیشب برای من فیلمی از منطقه یک فرستادند که برای شهردار منطقه فرستادم. گفتند؛ ملک شخصی است و ما اجازه ی ورود نداریم اما چند بار هشدار داده و نامه زده‌ایم.

این عضو شورا گفت: مردم هم می‌گویند؛ این نامه‌ها و هشدار‌ها چه سودی دارد وقتی این بوستان در حال از بین رفتن است و دائم عکس‌های شبانه قطع شدن درختان را برای من می‌فرستند. به من ثابت شده که این مسئله در تهران به یک اپیدمی تبدیل شده است و باید حتما فکری اساسی برایش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار