مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خواستار شد

مدارس غیردولتی در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی مشارکت جدی داشته باشند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت مدارس غیردولتی در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی مشارکت جدی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیردولتی در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی مشارکت جدی داشته باشند

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در شورای هماهنگی مدارس و مراکز غیردولتی استان با عنوان اینکه نسبت به مدارس غیردولتی نگاه تسهیل گرانه ای داریم، اظهار کرد: در نظر داریم برای ایجاد بسترهای لازم در مدارس غیردولتی نسبت به اجرای برخی قوانین در اینگونه مدارس نگاه تسهیل گرانه ای داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش استان نسبت به مدارس دولتی و غیر دولتی نگاه مشترکی دارد، تصریح کرد: تمامی فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین و برای تربیت انسان های صالح، فکور، متدین، وظیفه شناس و ... است. پس هیچ تفاوتی بین مدارس وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به شاخص های ارزیابی مدارس گفت: یکی از این شاخص ها که منجر به تقویت ظرفیت های آموزشی و تربیتی در مدارس می شود، انتخاب و انتصاب مدیران متعهد و متخصص است، بنابراین مدارس غیردولتی بایستی در انتخاب مدیران خود نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

صفری با تاکید بر جلب حمایت مسئولان و آحاد جامعه نسبت به مدارس غیردولتی گفت: مدارس غیردولتی با توجه به ویژگی ها و پتانسیل هایی که دارند، استعداد تبدیل شدن به مدارس حیات طیبه را دارا هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در تامین نیروی انسانی مجرب در کنار مدارس غیردولتی خواهد بود، افزود: باید زمینه حضور معلمان مدارس غیر دولتی در کارگاه های توانمندسازی فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار