فراخوان تست بازیگری نمایش «کمیته مشترک» منتشر شد

تهران (پانا) - «کمیته مشترک» به کارگردانی «میلاد جباری‌مولانا» که خود را برای حضور در چهل‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر آماده می‌کند، برای جذب بازیگر فراخوان داد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان تست بازیگری نمایش «کمیته مشترک» منتشر شد

به گزارش روابط‌عمومی گروه تولید نمایش «کمیته مشترک»، میلاد جباری مولانا، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، برای آماده سازی نمایش کاربردی جدید خود، با نام «کمیته مشترک» فراخوان جذب بازیگر منتشر کرد.

این نمایش جهت اجرای عموم و شرکت در چهل‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در بهمن ماه ۱۴۰۱، از بازیگران و دانشجویان رشته بازیگری، در سنین ۱۷ تا ۴۵سال (خانم و اقا)، جهت ایفای ۳۵ نقش و ۱۰ عضو همسرایان (سوپرانو، آلتو، تنور و باریتون) برای حضور در جلسه آزمون و انجام تست دعوت به عمل آورده است.

در این تست که در دو مرحله برگزار می‌شود، از بازیگران، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته بازیگری و همچنین از علاقه‌مندان به شرکت در موقعیت‌های کاری پشت صحنه و کارهای تولیدی دعوت به همکاری شده است و علاقه‌مندان در این زمینه، می‌بایست ابتدا مشخصات کامل خود از جمله نام و نام خانوادگی، سن، قد، عکس چهره و عکس تمام قد به همراه رزومه هنری خود را به شماره ۰۹۱۹۹۰۱۶۱۳۱ ارسال نمایند، تا در صورت پذیرفته شدن در این مرحله جهت انجام تست حضوری در تاریخی معین با متقاضیان، تماس گرفته شود.

گفتنی است این آزمون و حضور در این پروژه، شامل هیچگونه هزینه‌ای نمی‌شود و کاملا رایگان است و داشتن رزومه اجرای عموم به صورت حرفه‌ای، دانشجویی، و یا حتی آماتور در زمینه بازیگری تئاتر برای حضور در این پروژه نیز الزامی است و علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون تا ۲۸مرداد ماه ۱۴۰۱ مهلت دارند تا آثار و مشخصات خود را ارسال نمایند.

گفتنی است میلاد جباری‌مولانا که طراح، مبتکر و کارگردان اولین موزه زنده ایران به روش کاربردی است، کارگردانی آثاری همچون؛ «دموکراسی سفارشی»، «خلیل»، «مسافر نیمه راه»، «رویای شب دهم اردیبهشت»، «زمانی برای زن بودن»،«حبیب» و چندین اثر دیگر را در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار