وزیر امور اقتصاد و دارایی :

وزارت اقتصاد همراهی لازم را در توسعه مازندران دارد

ساری (پانا) - وزیر اقتصاد و دارایی تاکید کرد وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان یکی از بال‌های حرکت و توسعه مازندران نقش مهمی را ایفا می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
وزارت اقتصاد همراهی لازم را در توسعه مازندران دارد

سید احسان خاندوزی در نشست شورای هماهنگی مدیران ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران که با حضور علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود همراه بود، اظهار کرد: خانواده وزارت امور اقتصادی و دارایی با توجه به مسئولیت های سنگین‌تری که نسبت به سنوات گذشته بر عهده دارد و توقعاتی که دولت آقای رئیسی دارد نیازمند حرکت های بزرگتری نسبت به قبل است‌.

وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: توقعمان این است که مدیران دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در استان در حوزه کاری به شکل مستمر نقاط ضعف موجود را برای رفع مشکلات، پایش و از طریق مجاری مربوطه پیگیری کنند.

خاندوزی افزود: تسهیل صدور مجوزها یکی از کارویژه های اقتصاد کشور محسوب شده و در دستور کار جدی وزارت اقتصاد است، اگر چنانچه نیاز به اقدامی در این زمینه است مراتب را پیگیری کرده و به ما اطلاع دهید.

وزیر اقتصاد همچنین در این جلسه بر اجرای برنامه عملیاتی ابلاغی تأکید کرد.

خاندوزی در ادامه بیان کرد: وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان یکی از بال‌های حرکت استانداری مازندران ایفای نقش می‌کند، امیدواریم در مجموع از طرف استاندار مازندران شاهد برداشتن گام های موثرتری به ویژه در حوزه پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری‌های خارجی باشیم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی همچنین خواستار همکاری و تعامل اعضای جلسه با شبکه‌ بانکی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شد.

خبرنگار: امیرعلی عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار