معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

کسب رتبه سوم کشوری در جشنواره تجارب برتر تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کسب رتبه سوم کشوری در برگزاری دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم کشوری در جشنواره تجارب برتر تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید دهنوئی معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر گفت: دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، امسال با بهبود کیفی برنامه‌های استانی، در سطح منطقه و استان با رویکردی جدید اجرا شد و برگزیدگان استانی جهت رقابت در مرحله پایانی به دبیرخانه کشوری جشنواره مذکور در استان گیلان معرفی شدند.

وی افزود: امسال با نگاهی متفاوت، برنامه‌ریزی کیفی بر مبنای تشکیل کانال تخصصی جشنواره و بهره‌گیری از محتوای متناسب، تشکیل کارگاه تربیت مدرسان میانی در استان و برگزاری کارگاه‌های متنوع در مناطق صورت پذیرفت تا ضمن اجرای جشنواره رقابتی، در ارتقا توان پژوهش‌های تربیتی همکاران با هدف تعمیم یافته‌ها، اقدامات موثر صورت پذیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: انتخاب عملکرد شهرستان‌های استان تهران در ارزیابی استان‌های سراسر کشور به عنوان رتبه سوم کشوری که بر مبنای شاخص‌های کیفی دبیرخانه کشوری مذکو، صورت پذیرفته است مبین موفقیت طرح‌های اجرایی استان در این زمینه است.

دهنوئی در ادامه با تبریک این موفقیت به مجموعه فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران، از زحمات معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق و تمامی همکاران مشارکت کننده در اجرای جشنواره تقدیر نموده و آرزومند تداوم این موفقیت در سال‌های آتی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار