جای پارک در «صبح صبا»

تهران (پانا) - برنامه زنده «صبح صبا» با نگاهی طنز به معضل جای پارک در شهرهای بزرگ می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جای پارک در «صبح صبا»

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» هر روز در قالب مجله رادیویی صبحگاهی با هدف اطلاع رسانی آخرین اخبار روز را با نگاهی طنز به اطلاع مخاطبان می‌رساند. این برنامه در اولین لحظات صبحگاهی در کنار اطلاع رسانی به موضوعات مهم اجتماعی، فرهنگی جامعه می‌پردازد.

این برنامه روز یکشنبه ۲۳ مرداد بانگاهی طنز به فرهنگ ترافیک و معضل جای پارک می‌پردازد.

پیدا کردن فضا برای پارک خودرو از گذشته یک مشکل بود؛ اما با شیوع کرونا ویروس و استفاده بیشتر مردم از خودروی شخصی این مشکل به کابوس رانندگان بدل شد؛ بگونه‌ای که تقریبا همه ما تجربه پارک دوبل یا بالا پایین کردن کوچه ها و خیابانها برای پیدا کردن جای پارک را داریم، اما راه حل چیست و تا به کی باید به دنبال فضایی برای پارک خودرو گشت؟

برنامه زنده «صبح صبا» با نگاهی متفاوت با این موضوع می پردازد و این چالش را برای شنوندگان مطرح می کند که «چی بهتون بدن جای پارکتون را می دهید؟»

مخاطبان با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ می توانند با این برنامه در تعامل باشند در این برنامه در فضایی شاد و با شوخی راه حل هایی برای این مشکل به مخاطبان و مسئولین ارائه می‌شود.

«صبح صبا» در هفته جاری به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهرو اجرای مهبد قناعت پیشه و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد از ساعت ۶:۱۵ صبح تقدیم مخاطبان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار