بمب جدید پرسپولیس منفجر شد

تهران (پانا) - یورگن لوکادیا مهاجم هلندی مدنظر پرسپولیس با این باشگاه توافق کرد و به‌زودی با حضور در تهران، قراردادش را امضا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بمب جدید پرسپولیس منفجر شد

در شرایطی که پرسپولیس مذاکراتی جدی با آلف مانگا پشت سر می‌گذاشت، با چراغ سبز این مهاجم هلندی طرفین مذاکرات را از سر گرفتند و به توافق برای این انتقال بزرگ رسیدند.

لوکادیا که سابقه حضور در تیم مطرح آیندهوون را در کارنامه دارد و به عنوان خرید جذاب سرخ‌ها به زودی در تهران حاضر خواهد شد تا قراردادش را با پرسپولیس به امضا برساند.

باشگاه پرسپولیس با انتشار عکس این بازیکن رسماً این نقل و انتقال را تایید کرد.

مدت قرارداد مهاجم خارجی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس از یک‌ساله بودن قرارداد یورگن لوکادیا خبر داد.

پرسپولیس در چند فصل اخیر دنبال جذب یک مهاجم خارجی با کیفیت بوده تا بتواند خط حمله زهردارتری را تشکیل دهد. این تیم در دو فصل اخیر مهاجمی که در لیگ تعداد گل‌هایش دو رقمی شود را نداشته و همین مسئله اصرار هواداران و کادرفنی به جذب مهاجم خارجی را بیشتر کرد.

با این حال صبح امروز پس از هفته‌ها گمانه‌زنی و مطرح شدن اسامی متعدد برای بازی در خط حمله پرسپولیس، در نهایت یورگن لوکادیا هلندی به این باشگاه پیوست تا شاگرد یحیی گل‌محمدی شود.

با اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، قرارداد این مهاجم ۲۸ ساله یک‌ساله خواهد بود و لوکادیا تا پایان لیگ بیست و دوم با سرخ‌ها قرارداد دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار