تیم یحیی ترسناک‌تر از همیشه؛ رقابت خاص ۳ ستاره پرسپولیس

تهران (پانا) - شاید بتوان یکی از دغدغه‌های شیرین یحیی گل محمدی را داشتن سه کاشته زن قهار در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس دانست، پرسپولیس در حال حاضر سه بازیکن آماده برای حضور در ترکیب خود دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم یحیی ترسناک‌تر از همیشه؛ رقابت خاص ۳ ستاره پرسپولیس

نقش ضربات ایستگاهی در فوتبال امروز بسیار تعیین‌کننده است و هر تیمی که کاشته زن و بازیکنان سرزن خوبی داشته باشد می‌تواند شانس زیادی برای پیروزی داشته باشد.

در پرسپولیس و جالب آن که ۳ بازیکن در خط میانی توپ می‌زنند که هر سه مهارت بالایی در ارسال ضربات ایستگاهی دارند. این سه بازیکن در تمرینات پرسپولیس نیز به خوبی ضربات ایستگاهی را برای تغذیه مهاجمان خود می‌فرستند و ...

به این گزارش دقت کنید تا بدانید چقدر دست یحیی گل محمدی برای استفاده از این پتانسیل در فوتبال امروز باز است.

سعید صادقی؛ ۱۴ پاس گل

سعید صادقی در لیگ بیست و یکم نفر اول تیم گل گهر سیرجان در ضربات ایستگاهی بود. هافبک شماره ۲۱ گل گهر، در فصل گذشته ۱۴ پاس گل داد و ۷ گل هم به ثمر رساند تا ستاره لیگ برتر لقب بگیرد. او تبحر زیادی در ارسال توپ های مواج به ویژه از سمت چپ زمین حریف داشته و می‌تواند در پرسپولیس نیز همین نقش را بازی کند. البته او برخلاف گل گهر سیرجان در پرسپولیس کاشته زن اول نیست و احتمالا باید با مهدی ترابی و سروش رفیعی در این راستا هماهنگ باشد!

مهدی ترابی؛ ۱۱ پاس گل

ستاره پرسپولیس در فصل گذشته نیز یک کاشته زن قهار است. او در دو، سه سال اخیر همواره نفر اولی بوده که پشت ضربات پنالتی و ایستگاهی ایستاده و به نظر می‌رسد در فصل جدید نیز همین مأموریت را بر عهده داشته باشد. مهدی ترابی نیز مهارت زیادی در ارسال کرنر و ضربات ایستگاهی از چپ و راست دارد و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هنوز هم به رغم خریدهای جدید او را ستاره تیمش می‌داند.

سروش رفیعی؛ ۶ پاس گل

شماره ۷ جدید پرسپولیس در سپاهان اصفهان نفر اول ضربات ایستگاهی بود اما در پرسپولیس ...؟ سروش رفیعی شاید در پرسپولیس کاشته زن اول نباشد اما مطمئن باشید در طول مسابقات از این توانایی خود با هماهنگی مهدی ترابی و سعید صادقی استفاده خواهد کرد. هافبک پرسپولیس توانایی زیادی به ویژه روی ارسال از سمت راست محوطه جریمه حریف دارد.

نکته؛ جالب آن که مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی جزو آن دسته از بازیکنان فوتبال ایران به شمار می‌روند که قادرند به صورت مستقیم از روی ضربات ایستگاهی گل بزنند و از تکنیک لازم برای این رویش گلزنی برخوردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار