دستگیری سارقان 2000 تیشرت

تهران (پانا) - رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارق که با موتورسیکلت سرقتی 2000 تیشرت را از کارگاهی سرقت کرده بودند، خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارقان 2000 تیشرت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر بیان کرد: یازدهم فروردین ماه پرونده ای با موضوع سرقت از کارگاه تولیدی پوشاک در محدوده خیابان "خاوران" در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه نشان از این داشت، 3سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و شکستن قفل درب کارگاه وارد کارگاه شده اند و با سرقت 2000 تی شرت از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: هویتی و مخفیگاه یکی از سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های بیشتر از این مکان، علاوه بر تعدادی تی شرت، یک دستگاه جعل اسکناس 50 هزار تومانی نیز کشف شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم این پلیس به فروش سایر تی شرت ها به مالخری اعتراف و با تلاش کارآگاهان هر 2 سارق دیگر این پرونده و مالخر اموال مسروقه، در عملیات های مستقل و مجزایی دستگیر شدند.

سرهنگ موسوی فر به کشف سایر تی شرت ها از مخفیگاه مالخر اشاره کرد و گفت: در این عملیات ها، موتورسیکلتی که متهمان با آن مرتکب سرقت شده بودند از مخفیگاه سارقان کشف و پس از تکمیل پرونده و اخذ دستور قضائی تحویل مالک آن شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار