استاندار زنجان:

پسماند روی باید تبدیل به ثروت برای استان زنجان شود

خبرنگاران، یکی از ابزارهای رشد و توسعه هستند

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت پسماندهای دپو‌شده روی برای استان زنجان ارزشمند هستند و باید آن‌ها را به یک ثروت برای استان تبدیل کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پسماند روی باید تبدیل به ثروت برای استان زنجان شود

محسن افشارچی امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگار، یکی از ابزارهای پیشرفت کشور و استان است.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران، یکی از ابزارهای رشد و توسعه استان هستند که باید آگاهانه سوال و مطالبه‌گری کنند که مطالعه آگاهانه خبرنگار و روحیه پرسشگری باعث حرکت مدیران و جامعه و استان خواهد بود.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخاب و حفظ برخی مدیران گفت: سعی ما بر این است که از بهترین و متخصص‌ترین افراد در مدیریت‌ها استفاده کنیم که دانش و انگیزه لازم برای فعالیت مطلوب در استان را داشته باشند.

استاندار زنجان در مورد ساکنان کوی فلسطین و جابه‌جایی آن‌ها اظهار کرد: ۶۳ خانوار از ساکنان کوی فلسطین، تمایل به انتقال و جابه‌جایی دارند.

وی با بیان اینکه این خانوارها در اسرع وقت به آپارتمان‌ها و مسکن‌های برنامه‌ریزی‌شده، انتقال خواهند یافت، خاطرنشان کرد: بقیه افراد هم به ترتیب اولویت‌بندی انتقال می‌یابند.

افشارچی با بیان اینکه پسماند روی منتقل‌شده به محل جدید، مالچ‌پاشی شده است، تصریح کرد: آلودگی‌هایی که اخیرا در سطح شهر و استان مشاهده شد، ارتباطی به پسماندهای روی ندارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه پسماندهای روی را به یک ثروت برای استان باید تبدیل کنیم، گفت: با توجه به اینکه در طول این سال‌ها پسماندها انباشته شده‌اند و در کنار پیشرفت تکنولوژی و نمونه‌برداری‌های صورت‌گرفته مشخص شده که این پسماند برای برای استان ارزشمند است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از ماموریت‌های ویژه ما جلوگیری از بحث آلودگی است، هرچه زودتر باید اقدام به دفع پسماند و تبدیل آنها به ثروت کنیم.

افشارچی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح جدید عرضه نان اظهار کرد: این طرح هنوز وارد فاز نهایی نشده و ارزیابی در زمان اجرای فاز نهایی انجام خواهد شد و امروز در مرحله احصای داده‌های نانوایی‌ها هستیم.

خبرنگار: محمدجواد ملایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار