پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی بمناسبت روز خبرنگار

جامعه رسانه‌ای تلاشگران فرهیخته دانایی و اطلاع‌رسانی هستند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی با صدور پیامی بمناسبت 17 مرداد «روز خبرنگار» از تلاش‌های فعالان این عرصه تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جامعه رسانه‌ای تلاشگران فرهیخته دانایی و اطلاع‌رسانی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن پیام «جواد جنگی» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

۱۷مردادماه، سالروز شهادت خبرنگاری از جنس تعهد و ایمان و آگاه و اهل قلم، شهید محمود صارمی است که شهادتش موجب شد تا این روز بعنوان روز خبرنگار در تقویم و تاریخ کشور عزیزمان ایران اسلامی ثبت و گرامی داشته شود.

به یقین جامعه رسانه ای اعم ازخبرنگاران، روزنامه نگاران، گزارشگران و عکاسان خبری و ... تلاشگران فرهیخته دانایی و اطلاع‌رسانی هستند که بی‌ ادعا اما تاثیرگذار، در توسعه آگاهی عمومی در جامعه ایفای نقش می‌کنند.

امسال تقارن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (س) و تاسوعا و عاشورای حسینی با روز خبرنگار فرصتی مغتنم است برای توجه، تعمیق، تبیین و تبلیغ حقانیت و فلسفه وجودی قیام کربلا و عاشورایی که درس ایثار، شهادت، ولایت مداری، آزادگی و روشنگری را برای بشریت آموخت و به همه ما یادآور شد تا با تاسی از مکتب آن امام همام، بیش از پیش با توکل بر خدای متعال در مسیر حق و حقیقت گام برداریم.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگ سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش و ادای احترام به شهید صارمی و شهدای رسانه و قلم و گرامیداشت روز خبرنگار و آرزوی توفیق به همه خبرنگاران بویژه به جامعه رسانه ای استان، سربلندی این عزیزان را در امر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و کمک به توسعه و پیشرفت کشور از خداوند منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار