اقدامات جمعیت هلال احمر در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۱

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اقدامات این جمعیت را در تاسوعا و عاشورای حسینی تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات جمعیت هلال احمر در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۱

مهدی ولی‌پور با تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۱ از آماده‌باش تمامی پایگاه‌ها، مراکز عملیاتی و عوامل اجرایی حوزه امداد و نجات کشور خبر داد و گفت: تمامی پایگاه‌ها، مراکز عملیاتی و عوامل اجرایی حوزه امداد و نجات کشور با استقرار خودروهای عملیاتی موجود در پایگاه‌ها و مراکز عملیاتی در کنار محورها و جاده‌های اصلی با آمادگی کامل حضور داشتند.

وی ادامه داد: همچنین تیم واکنش سریع استان‌ها در محورهای اصلی محل تردد عزاداران در حالت آماده باش و مستقر بودند.

ولی‌پور با اشاره به بازدید نجات‌گران از هیأت‌های مذهبی و اماکن عزاداری و ارائه توصیه‌های امدادی و خود مراقبتی اظهار کرد: مراسم عزاداری و نوحه سرایی در پایگاه‌های امداد و نجات سطح کشور برپا شد.

رئیس سازمان امداد و نجات تعداد پایگاه و پست‌های فعال ۱۱۳۷ مورد ذکر کرد و گفت: ۵۱۲۶ نفر نیروی عملیاتی، ۱۰۶۸ دستگاه آمبولانس، ۷۵۸ دستگاه خودروی امدادی و ۱۹ فروند بالگرد امدادی ارائه خدمت در پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی داشتند.

وی در پایان با اشاره به خدمات ارائه شده به عزاداران حسینی (ع) تشریح کرد: ۲۱۸۳ نفر (کنترل فشارخون، تست قند خون و …) مراجعه کننده داشتیم و ۴۳۶ نفر (پانسمان جراحت، ارائه دارو و …) خدمات سرپایی دریافت کرده اند و ٥١ نفر هم به مراکز درمانی منتقل شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار