رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی در جامعه است

یاسوج (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم و طلایه‌داران جبهه آگاهی‌بخشی، در توسعه فرهنگی و ترویج امید‌آفرینی در جامعه نقش مهمی دارند.

کد مطلب: ۱۲۹۹۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی در جامعه است

سید ولی موسوی با تسلیت شهادت سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار گفت:تقارن روز خبرنگار با عاشورا حسینی ، قطعا رسالت خبرنگاران را، در تبلیغ و ترویج مکتب حسینی دوچندان خواهد نمود.

موسوی، به نقش حضرت زینب (س) در ماندگاری حماسه عظیم عاشورا اشاره کرد و اظهار کرد: آنچه بایستی به عنوان خبرنگار از روایتگر کربلا بیاموزیم این است که، شاهد واقعه باشیم و بر اساس مشاهده نقل کنیم و همچون یاران امام حسین (ع)، نیت خود را در خبر خالص کرده و برای خدا و با انگیزه الهی خبر تهیه کنیم و رسالت روشنگری واطلاع رسانی خویش را انجام دهیم.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینگه خبرنگاران ضمن نقدهای سازنده و موثر برای حل مشکلات مردم ، امید آفرینی و نشاط در جامعه را ترویج دهند افزود: در این برهه از زمان که شاهد جنگ رسانه ای دشمنان در وارونه جلوه دادن حقایق هستیم خبرنگاران انقلابی در جهاد تبیین نقش مهمی وتاثیر گذاری دارند تا اعتماد مردم به کارآمدی نظام اسلامی به عنوان یک سرمایه اجتماعی روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و نامگذاری روز خبرنگار گفت:این شهید بزرگوار در سنگر دفاع از استقلال ،حریّت و آزادگی ایران اسلامی ، سر بر آستان حق گذاشتند و به لقاء الله پیوستند.

موسوی هفدهم مرداد را فرصتی مناسب برای بزرگداشت مقام مجاهدان و تلاشگران حوزه خبر و رسانه که با سر خط قلم و تراوش اندیشه خود ، مسیر آگاهی رسانی، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را هموار می سازند دانست و افزود :خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق آزادی و نیک اندیشان بلندنظر عرصه اطلاع رسانی هستند.

رئیس اداره اطلاغ رسانی آموزش وپرورش استان به برنامه های آموزش وپرورش به مناسبت روز خبرنگار اشاره کرد وگفت: با توجه به تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی برنامه های پیش بینی شده با تاخیر برگزار خواهد شد.

وی عطرافشانی گلزار شهدا برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی خبرنگاران با همکاری بسیج رسانه بازدید از برخی خبرگزاریها و پایگاههای خبری، تجلیل از خانواده خبرنگار فرهنگی مرحوم سید حمدالله خواهش نیک و تجلیل از خبرنگاران فرهنگی و فعالان رسانه ای که با آموزش وپرورش در سطح آموزش وپرورش استان وشهرستانها ومناطق ارتباط دارند را بخشی ازبرنامه های گرامیداشت روز خبرنگار عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار