ماموریت جدی مسئولین امیدآفرینی است

محمودآباد(پانا)- قاسم مهدوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش مازندران در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش گفت :ماموریت جدی مسئولین امیدآفرینی است ؛ یک مدیر باید به مردم خود امید دهد . آموزش و پرورش مازندران با قدرت وتکاپو در حال فعالیت است .

کد مطلب: ۱۳۰۱۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت جدی مسئولین امیدآفرینی است

مهدوی افزود : امر تعلیم و تربیت گره خورده به تمام آحاد و امورات جامعه، جامعه با تعلیم و تربیت مانوس شده است . چالش در هر بخشی یعنی ضعف در تعلیم و تربیت ، خروجی نظام تعلیم و تربیت ؛ نشان دهنده عرصه اجتماعی ما است .

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش خاطرنشان کرد : مدیران نیز بر اساس تصمیماتشان ارزیابی میشوند ، تصمیم یک مسئول مهمترین نکته در عرصه برنامه ریزی است .

قاسم مهدوی تاکید کرد : با تصمیمات درست میتوان مشکلات را از بین برد ، حساسیت در این موضوع بسیار قابل توجه است .

این مقام مسئول بیان داشت : مردمی بودن دولت ۱۳ ام در بدنه دولت و جامعه بزرگ آموزش و پرورش به خوبی حس میشود ، آموزش پرورش محمودآباد در استان دارای رتبه مناسبی است .

وی یادآور شد : محمودآباد قطب آموزش ماست و برنامه های ملی و استانی فراوانی در محمودآباد برگزار شده و خواهد شد .

مهرداد داداش پور معاون فرماندار گفت : کنار رفتن ماسک از صورت ها ، با تلاش های دولت ۱۳ ام است .
وی افزود : در برگزاری کنکور سال گذشته هوا ناجوانمردانه گرم بود و ما شاهد زحمات مسئول آموزش و پرورش محمودآباد بوده ایم .

داداش پور خاطرنشان کرد : بدی و خوبی دو اصل مهم زندگی است که همواره ماندگار بوده و از یاد مردم نخواهد رفت.
علی علیزاده سرپرست جدید آموزش و پرورش محمودآباد گفت :تمام توان خود را برای خدمت به مردم خواهم گذاشت ، تا روزی که در این جایگاه مقدس هستم میکوشم تا برای نظام آموزش و پرورش و مردم مسئولی پرتلاش باشم .

وی افزود : اداره آموزش و پرورش شامل بخش های مختلفی بوده که هر بخش نیازمند مدیر و ناظر است .

علیزاده تاکید کرد : هدف بهبود نظام آموزش و پرورش است که اینکار با حضور همکاران و مردم شریف شهرستان قابل تحقق خواهد بود .

محمد رضا اسدی مدیر اسبق و پر تلاش آموزش و پرورش محمودآباد گفت : ارزیابی یک مدیر و کارشناس در حوزه آموزش و پرورش بسیار سخت است ، چرا که عملکرد مدیر آموزش و پرورش مانند کاشت درخت گردو است که ثمرات آن سالهای بعد مشخص می شود .

اسدی افزود : شرایط و مسئولیت یک مدیر ایجاب میکند ؛ در شرایط نامساعد بکوشد برای نظم و سازماندهی اوضاع که این کار ممکن است با یکسری از رفتارها همراه باشد .

دانش آموز خبرنگار: حنانه فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار