نفوذ فرهنگ عاشورا در عمق جان مردم

بن(پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان بن به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورا در پیامی گفت فرهنگ عاشورا در عمق جان مردم نفوذ کرده است.

کد مطلب: ۱۲۹۹۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نفوذ فرهنگ عاشورا در عمق جان مردم

متن پیام " حجت الله نادری " رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان به این شرح است:

فرهنگ عاشورا چنان در عـمق جان‌ها و دل‌ها اثر گذاشته که همه ساله در این روزها ، اوج عـشق و اخلاص نسبت به اسوه جهاد و شهادت حضرت حسین بن علی(ع) به نمایش گذاشته می شود.
آموزه های سراسر انسانی قیام ماندگار کربلا ، حماسه جاویدیست که وجدان انسان‌های آگاه ، صلابت آسمانی‌اش را ستایش می‌کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می‌آورد.
برماست که به تأسی از « کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا » ماهیت عبادی و سیاسی جنبش الهی اباعبداله الحسین (ع) را با جهاد تبیین به منصه ظهور جهانیان گذاریم تا برای همه اعصار و زمان‌ها ، نهضت حسینی جریانی جهان شمول بر حقانیت عدالت و حق گستری اسلام و سیره پیامبر اعظم (ص) باشد.
ایـنجانب در پایان فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به تمامی مسلمانان و عاشقان اهل بیت (ع)، مردم ولایتمدار شهرستان بن به ویژه جامعه فرهنگیان گرامی و دانش آموزان عزیز تسلیت عرض کرده و امیدوارم با الطاف ویژه الهی در زمره پیروان راستین مکتب سالار شهیدان قرار بگیریم.

خبرنگاردانش آموز: فاطمه طاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار