نماینده ترشیز در جمع نوجوانان حسینی:

احلی من العسل یعنی نوجوانان مانند حضرت قاسم نقش‌آفرینی کنند

کاشمر (پانا) - نماینده شهرستان کاشمر، کوهسرخ، خلیل آباد و بردسکن در تجمع بزرگ احلی من العسل نوجوانان حسینی گفت احلی من العسل یعنی روزی که نوجوانان مانند حضرت قاسم نقش‌آفرینی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۹۸۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
احلی من العسل یعنی نوجوانان مانند حضرت قاسم نقش‌آفرینی کنند

جواد نیک بین ضمن تسلیت ایام ماه محرم، گفت: امروز روز احلی من العسل است، یعنی روزی که نوجوانان، جوانان و قاسم ابن الحسن ها می خواهند بگویند که ما هم، مانند حضرت قاسم نقش آفرینی می کنیم.

وی تصریح کرد: اگر شما نوجوانان می خواهید، زندگی تان به گونه ای باشد که نگاه تان به آینده یا به مرگ همانند عسل باشد، باید آماده شهادت شوید.

نیک بین افزود: آینده شما دانش آموزان در سه شرط تضمین می شود. اولین مورد این است که با چه کسانی دوست هستید که با هر کسی رفاقت داشته باشید بعد از مدتی اخلاق او را می آموزید. دومین مورد اهل مطالعه بودن است که شما دانش آموزان بایستی کتاب هایی مطالعه کنید تا آینده شما را شکوفا کند و سومین مورد میزان احترام شما به والدین است که اگر این سه ویژگی را داشته باشید حتی مرگتان احلی من العسل است و اگر این سه ویژگی را نداشتید آینده سختی دارید.

وی در پایان ادامه داد: البته اگر نوجوانان حسینی در دستگاه امام حسین(ع) خدمت و حضور داشته باشند، آرام آرام زندگی زیبایی برایشان رقم می خورد و همچنین مرگشان احلی من العسل خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار