مدیر آموزش و پرورش گلبهار:

دیدگاه آموزش و پرورش شهرستان گلبهار، دیدگاهی عملکردی است

گلبهار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار بیان کرد در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، آموزش و پرورش گلبهار برخلاف باورهای بسیاری که به کارگیری نیروهای جوان را تهدید تلقی می‌کنند، این موقعیت را فرصت مناسبی برای پیشرفت این شهرستان قلمداد می‌کند و با دیدگاه عملکردی به دنبال ارتقا توانمندی‌های فرهنگیان شهرستان گلبهار است.

کد مطلب: ۱۲۹۸۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدگاه آموزش و پرورش شهرستان گلبهار، دیدگاهی عملکردی است

محمود رضوانی کیا با عرض تسلیت ایام عزاداری حسینی اظهار کرد: شرط قرار گرفتن در مسیر سیدالشهدا صداقت است. به میزانی که انسان از مسیر صدق منحرف شود، از قرارگرفتن در زمره اصحاب این حضرت، دور می‌شود.

وی در ادامه افزود: از ابتدای فعالیت در اداره آموزش و پرورش گلبهار هدف و بنای اصلی ما، حول محور شاخص های عملکردی بوده است و از همان ابتدا پژوهش های آسیب شناسی را در سه حوزه ساخت و ساز، پشتیبانی تجهیزات و نیروی انسانی و در حوزه پرورشی جریان اوقات فراغت و در حوزه فعالیت های آموزشی، انجام دادیم.

مدیر آموزش و پرورش گلبهار با اشاره به مددها و همکاری های دیگر نهادهای این شهرستان خصوصا نماینده شهرستان حسین امامی تصریح کرد: آموزش و پرورش بزرگ ترین پروژه های این شهرستان را تحویل گرفته است. مجموعه هنرستان علم و صنعت سردار شهید سلیمانی، که به شکل هنرستان محله محور تکمیل شده است، با بازدید وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش، به زودی تجهیز می‌شود و در ابتدای مهر به بهره برداری می رسد.

همچنین مجوعه خیرساز زاهدی در شهر گلمکان با ۱۵۰۰ متر زیربنای آموزشی و ۱۰۰۰ متر فضای رفاهی با حضور وزیر آموزش و پرورش، افتتاح شد و با تامین اعتبارات لازم فضاهای ورزشی موجود را ایمن سازی کردیم.

وی تشریح کرد: در حوزه پرورشی، شهرستان گلبهار توانست در سطح استان و کشور نتایج قابل قبولی را کسب کند. کسب رتبه ۲ کشور در جشنواره معلمان هنرمند، کسب ۲ مقام کشوری در پرسش مهر ریاست جمهوری، رتبه ۲ کشوری سفیران سلامت، انتخاب شایسته دانش آموز علی کریمیان در شورای دانش آموزی کشور و کسب ۳۸ مقام استانی در مسابقات قرآن و عترت و ۲۵ مقام استانی در مسابقات فرهنگی و هنری تنها گوشه چشمی از موفقیت های آموزش و پرورش گلبهار در حوزه پرورشی است که با عنایات و تلاش های علیرضا امجدی معاونت پرورشی و تمامی و همکاران دانش آموزان عزیز به دست آمده است.

محمود رضوانی کیا با تشریح توفیقات مختلف در حوزه آموزشی بیان کرد: برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی با محوریت ریاضی و کسب ۱۷ مقام استانی در این جشنواره، از جمله افتخارات ما در این حوزه است.

مدیر آموزش و پرورش گلبهار در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به گرانی مسکن در شهر مشهد، شاهد مهاجرت شهروندان از مشهد به گلبهار هستیم که به زعم آن انتظار افزایش جمعیت چشم گیری را در سطح شهرستان داریم.

وی بیان کرد: پیش بینی آموزش و پرورش گلبهار برای سال تحصیلی جدید، حضور حدود ۲۰۰۰ دانش آموز جدیدالورود در این شهرستان است. با تشکیل روزانه جلسات شورای معاونین در خارج از ساعت اداری به دنبال حل این مشکلات و چالش ها با استفاده از خرد جمعی هستیم. همچنین در راستای بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال جوان گرایی هستیم و به کارگیری نیروهای جوان را که از نظر بسیاری تهدید محسوب می‌شود، تبدیل به فرصت های مناسبی می‌کنیم تا پویایی آموزش و پرورش را افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار