سوگواره احلی من العسل فردا در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود

شیراز (پانا) - ریس اداره قرآن، عترت ونماز و دبیر سوگواره احلی من العسل آموزش وپرورش فارس، از برگزاری سوگواره احلی من العسل و گرامیداشت مقام حضرت قاسم(ع) با حضور بیش از یک هزار دانش‌آموز شیرازی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سوگواره احلی من العسل فردا در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود

صدراله زین العبادی، امروز در گفت‌وگو با پانا گفت: دانش‌آموزان عاشورایی هیات مذهبی مدارس استان فارس، در گام دوم انقلاب اسلامی با تاسی به نوجوان حماسه آفرین دشت کربلا حضرت قاسم بن الحسن (ع) و در تداوم راه شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس و جبهه مقاومت با حضور در همایش بزرگ سوگواره احلی من العسل، ندای لبیک یا اباعبدالله الحسین (ع) سر خواهند داد.

وی افزود: فردا پنجشنبه ۱۳مردادماه برابر با ششم محرم‌الحرام دانش‌آموزان استان فارس همزمان با دانش‌آموزان سراسر کشور، در قالب تشکل‌های مذهبی دانش‌آموزی در میعادها و امامزاده‌ها این سوگواره را برگزار می‌کنند.

به گفته وی، این مراسم در شیراز نیز راس ساعت ۹/۵صبح در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم‌ مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) برگزار می‌شود.

زین العبادی ادامه داد: دانش‌آموزان حضور پرشور و با شکوهی در این مراسم خواهند داشت و در رثای حضرت قاسم بن الحسن (ع) و شهدای دشت کربلا به عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

دبیر سوگواره احلی من العسل آموزش وپرورش فارس، گفت: این مراسم درشبکه صداوسیمای استانی فارس و شبکه‌های شبکه دو، امید و قرآن پخش و بروی آنتن خواهد رفت.

وی در پایان از همه دانش‌آموزان و تشکل‌های دانش‌آموزی برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار