مدیر اردوی طرح دختران حاج قاسم:

اردوی طرح دختران حاج قاسم شروع جریان‌سازی سبک زندگی حاج قاسم است

مشهد(پانا) - مدیر دبیرستان نسیم وحی و مدیر طرح دختران حاج قاسم گفت‌ این طرح از زمان شیوع کرونا در مدرسه نسیم وحی اجرا شده و مبنای این طرح شعارهای «ما ملت امام حسینیم»، «دختران حاج قاسم» و «من سلیمانی‌ام» است؛ این اردو شروع جریان‌سازی سبک زندگی شهیدسلیمانی است.

کد مطلب: ۱۲۹۸۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوی طرح دختران حاج قاسم شروع جریان‌سازی سبک زندگی حاج قاسم است

راضیه ژیان، مدیریت دبیرستان نسیم وحی و مدیر اردوی طرح دختران حاج قاسم در گفت‌و‌گو با پانا گفت: ما طرح حاج قاسم را از زمان شیوع کرونا در مدرسه نسیم وحی اجرا کرده‌ایم و مبنای این طرح شعار‌های "‌ما ملت امام حسینیم‌" ، "دختران حاج قاسم" و "من سلیمانی‌ام" است. هدف ما از اجرای این طرح، به جریان انداختن اهداف سردارسلیمانی در جامعه است و مهم‌ترین اساس اهداف ما، دفاع از ولایت و همراهی با نظام جمهوری اسلامی بود که به حول قوه الهی این طرح در دبیرستان نسیم وحی اجرا و با تصویب این طرح از سمت مسئولان امر، در سطح بیشتر مدارس درحال اجرا است.

ژیان ادامه داد: این طرح فقط به شکل اردو برگزار نمی‌شود. در حال حاضر این طرح برای ترویج سبک زندگی حاج قاسم با عنوان یک شب با حاج قاسم اجرا کرده‌ایم که هر بار یکی از الگوهای شاخصه راهبری در جنگ، نظام، دفاع از ولایت فقیه را به طور کاربردی با دانش‌آموزان کار کرده‌ایم و تا هفته آینده این طرح را از دانش‌آموزان تحویل می‌گیریم.‌

وی در پایان از حمایت‌های معاونت پرورشی اداره کل استان خراسان رضوی و سازمان دانش آموزی استان قدردانی کرد.

خبرنگار: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار